Zwyczajna wspólna zabawa
Wspólna zabawa dzieci zdrowych i niepełnosprawnych daje jednym i drugim wiele korzyści. W kampanii „Wspólna zabawa – zwyczajna sprawa” Stowarzyszenie „Potrafię Więcej” zachęca dzieci i rodziców dzieci zdrowych oraz niepełnosprawnych do dawania najmłodszym szansy na integrującą zabawę.
Zabawa jest czymś zwyczajnym. Podczas niej dzieci działają spontanicznie i naturalnie się integrują. Wspólna zabawa dzieci niepełnosprawnych ze zdrowymi pozwala na wzajemne poznawanie siebie i swoich możliwości, bezinteresowne bycie ze sobą oraz na przełamywanie barier. Zabawa daje radość i uczy akceptacji.
Stowarzyszenie Potrafię Więcej wspiera dzieci ze złożoną niepełnosprawnością oraz ich rodziny. Na podopiecznych organizacji czekają profesjonalnie wyposażone sale terapeutyczne i specjaliści, którzy z dużym zaangażowaniem i empatią prowadzą dla nich różnorodne zajęcia.
W spocie wideo oraz w kreacjach kampanii wystąpili podopieczni stowarzyszenia, a także dzieci – wolontariusze i przyjaciele stowarzyszenia oraz pies terapeuta Tara.
– Zależało nam, aby w kampanii pokazać korzyści ze wspólnej zabawy, a nie moralizować lub pouczać. Nie chcemy też mówić, co jest dobre, a co złe – wyjaśnia Aleksandra Pilimon, psycholog, pedagog i prezes Stowarzyszenia „Potrafię Więcej” – Zachęcamy do tego, aby zachować się zwyczajnie, jeśli czegoś nie wiemy, zapytać, uśmiechnąć się do siebie, dać sobie szansę – dodaje.
Pomysłodawcom kampanii zależy na budowaniu otwartości, dlatego tłumaczą: gdy Twoje zdrowe dziecko spotka osobę niepełnosprawną, zachowaj się zwyczajnie:
- rozmawiaj z dzieckiem,
- pozwól dziwić się, zadawać pytania i odpowiadaj na nie,
- zachęcaj do kontaktu,
- obserwuj,
- wyjaśniaj,
- dopytuj,
- dawaj przykład.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.wsparcie.org.pl/wspolnazabawa, a także na profilu www.facebook.pl/potrafiewiecej.
Kampanię wspiera firma „Concordia Ubezpieczenia”. W ramach kampanii zaplanowano spoty w kinach i telewizji, outdoor oraz działania PR. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają agencje Visual Heads i Dobocom.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025