logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zwycięski film zobaczą na Audioriver
25.06.2013
Tematy: Wydarzenia

Zwycięski film zobaczą na Audioriver



Wystartował konkurs na krótki dokument „Muzyka Moje Życie” pokazujący, jaką rolę odgrywa muzyka w życiu człowieka. Nagrodą główną jest emisja filmu podczas festiwalu muzyki elektronicznej i alternatywnej Audioriver, który odbędzie się w Płocku w dniach 26-28 lipca.

Konkurs jest organizowany przy współpracy z telewizją PLANETE+, która objęła patronatem medialnym Kino festiwalowe, w którym są pokazywane najlepsze dokumenty muzyczne z całego świata. W tym roku uczestnicy imprezy zobaczą m.in. filmy z niedawno zakończonej jubileuszowej, 10. edycji PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL.

Aby wziąć udział w konkursie należy nagrać 90-sekundowy film dokumentalny, pokazujący jak muzyka wpływa na ludzi. Następnie umieścić materiał do 7 lipca na kanale YouTube i przesłać link na adres konkurs@audioriver.pl. Spośród zgłoszonych prac jury wybierze 10 najlepszych, które zostaną opublikowane 12 lipca na stronie www.planeteplus.pl i poddane głosowaniu internautów. Konkurs zakończy się 23 lipca. Nagrodą główną jest emisja filmu w Kinie festiwalowym podczas Audioriver 2013. Pozostałe nagrody to iPod ufundowany przez PLANETE+oraz karnet upoważniający do uczestnictwa w tegorocznej edycji festiwalu.

Więcej informacji na antenie PR IV Polskiego Radia, www.planeteplus.pl oraz www.audioriver.pl.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek