Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5).
Tegoroczne zgłoszenia oceniło ponad dwustu ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Grupy Empik. Zgłaszający mieli w tym roku do wyboru 27 kategorii, w tym nową kategorię specjalną za projekty realizowane z użyciem sztucznej inteligencji.
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: DDB Warszawa (8), Feeders Agency, Leo Burnett, LiquidThread (po 7) oraz GONG (6). Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (14), Zenith (12) oraz EssenceMediacom (9). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5), Grupa Żywiec, ING Bank Śląski i McDonald’s (po 4), zaraz za nimi Allegro, BLIK, Grupa OLX oraz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (po 3).
Najwięcej nominacji Jury konkursu przyznało w kategoriach Long Term (9) oraz po 7 w kategoriach Non-Profit, Public & Political Service oraz Relaunch & Defend. W kategorii 50+ nie wręczono żadnej nominacji. Wszystkie nominacje zobaczyć można na stronie internetowej konkursu www.effie.pl
Tych, którzy zostaną nagrodzeni statuetkami Effie Poland poznamy już 5 listopada 2024 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Kluczową dla uczestników konkursu informacją jest to, że w tym roku zarówno nominacja, jak i zwycięstwo w Effie Awards Poland 2024 liczyć się będzie podwójnie, daje to bowiem szansę na zdobycie punktów uwzględnianych w nowym rankingu Rankingu Marketing Masters SAR.
—-
Portal KampanieSpołeczne.pl jest patronem medialnym Effie Awards Poland.
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie