Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 19.10.2020
Zwolnij, dziecko na drodze!
Departament komunikacji Societe de l’assurance automobile du Quebec w Kanadzie zlecił kampanię społeczną, mającą na celu nakłonienie kierowców, by w pobliżu szkół automatycznie zwalniali i dostosowywali prędkość do zalecanej. Agencja reklamowa Lg2 zaproponowała prosty, a zarazem niesłychanie sugestywny projekt:
Nazwa kampanii:
Living Radars
Czas:
2020.9.22
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Societe de l'assurance automobile du Quebec
Media:
film, live action
Wykonawca:
Lg2, Quebec City, Canada
Adresaci:
kierowcy i zmotoryzowani
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem