Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 19.10.2020
Zwolnij, dziecko na drodze!
Departament komunikacji Societe de l’assurance automobile du Quebec w Kanadzie zlecił kampanię społeczną, mającą na celu nakłonienie kierowców, by w pobliżu szkół automatycznie zwalniali i dostosowywali prędkość do zalecanej. Agencja reklamowa Lg2 zaproponowała prosty, a zarazem niesłychanie sugestywny projekt:
Nazwa kampanii:
Living Radars
Czas:
2020.9.22
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Societe de l'assurance automobile du Quebec
Media:
film, live action
Wykonawca:
Lg2, Quebec City, Canada
Adresaci:
kierowcy i zmotoryzowani
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family