Zakończyła się kampania społeczna „Zwierzęta też czują ból. Nie pozwól by cierpiały”, organizowana przez Fundację Towarzystwo Weterynaryjne. To druga edycja wydarzenia, które w zeszłym roku odbyło się pod hasłem „Zwierzęta cierpią w milczeniu”. Celem akcji było uwrażliwienie społeczeństwa na ból zwierząt oraz edukacja związana z rozpoznawaniem jego symptomów.
W ramach kampanii powstała strona internetowa www.zwierzetaczujabol.org, którą odwiedziło ponad 34 tys. użytkowników. Wszyscy zainteresowani mogli m.in. dowiedzieć się jak zdiagnozować ból u swoich pupili oraz zapoznać się z aplikacją „Bólometr”, wskazującą poziom bólu, jaki odczuwają zwierzęta cierpiące na poszczególne choroby. Na stronie znalazły się również informacje dotyczące zakazu podawania czworonogom ludzkich leków przeciwbólowych oraz bieżące aktywności Fundacji, związane z trwającym projektem.
Telewizja Polska wyemitowała kampanijną reklamę ponad 700 razy w całym kraju, natomiast w rozgłośniach Polskiego Radia odbyło się przeszło 500 emisji spotów, do których głosu udzielili Paweł Królikowski, Artur Barciś oraz Maciej Jabłoński. Fundacja była również gościem kilku programów radiowych, w których poruszano temat bólu zwierząt.
W ramach projektu przeprowadzono akcję informacyjną na ponad 5500 bankomatach sieci Euronet w całej Polsce, która dotarła do 7 603 900 klientów. W prasie branżowej, na portalach internetowych oraz na stronach partnerów z sektora zoologicznego ukazały się 34 artykuły poruszające problem bólu zwierząt. Co miesiąc o kampanii pisał Dziennik Metrocafe.pl, a teksty publikował również na swojej stronie internetowej portal National Geographic.
W trakcie kampanii Fundacja wysłała ponad 1,6 mln maili oraz rozdała ponad 16 tys. ulotek. Akcję można było również zobaczyć w środkach komunikacji miejskiej: w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Szczecinie i Łodzi na blisko 1000 monitorach. Przeprowadzona akcja reklamowa w 64 placówkach medycznych, dotarła do 1,6 mln odbiorców, a spoty wyemitowano ponad 440 tys. razy.
Stała komunikacja była również prowadzona na Twitterze, Instagramie oraz Facebooku Fundacji, gdzie wraz z profilami partnerów, posty dotarły do 706 170 użytkowników. Przez okres trwania kampanii została także uruchomiona reklama Google, która dotarła do 7 419 557 odbiorców.
W akcję zaangażowały się również znane osoby: Jarosław Boberek, Maciej Jabłoński, Paweł Królikowski, Michał Olszański, Artur Barciś, Aleksandra Nieśpielak, zespół De Mono, Paweł Deląg i Mietek Szcześniak.
Kampanię można obejrzeć tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS