Potrzaskana łapa psa, koń z pękniętym tułowiem, ukruszone kocie ucho – porcelanowe figurki potłuczono na kawałki i rozrzucono bezładnie. To symboliczne przedstawienie zwierząt, które doświadczały zaniedbania albo były ofiarami przemocy.
Billboardy opublikowane w lutym br. opatrzone są jednym hasłem „We pick up the pieces” („Pomagamy pozbierać się”). Zostały wykonane przez agencję Ogilvy z Melbourne na zlecenie fundacji walczącej z okrucieństwem wobec zwierząt – RSPCA Victoria (Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals). RSPCA „zbiera do kupy” porcelanowe kawałki za pomocą pieniędzy przekazywanych jej w postaci darowizn.
Akcja ma zwrócić uwagę na problem okrutnego traktowania zwierząt. Ma także zachęcić odbiorców do przesyłania dowolnych sum na konto fundacji, przekazywanych potem na schronisko, w którym zwierzęta dochodzą do zdrowia po traumatycznych przeżyciach.
A. Zych
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu