Potrzaskana łapa psa, koń z pękniętym tułowiem, ukruszone kocie ucho – porcelanowe figurki potłuczono na kawałki i rozrzucono bezładnie. To symboliczne przedstawienie zwierząt, które doświadczały zaniedbania albo były ofiarami przemocy.
Billboardy opublikowane w lutym br. opatrzone są jednym hasłem „We pick up the pieces” („Pomagamy pozbierać się”). Zostały wykonane przez agencję Ogilvy z Melbourne na zlecenie fundacji walczącej z okrucieństwem wobec zwierząt – RSPCA Victoria (Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals). RSPCA „zbiera do kupy” porcelanowe kawałki za pomocą pieniędzy przekazywanych jej w postaci darowizn.
Akcja ma zwrócić uwagę na problem okrutnego traktowania zwierząt. Ma także zachęcić odbiorców do przesyłania dowolnych sum na konto fundacji, przekazywanych potem na schronisko, w którym zwierzęta dochodzą do zdrowia po traumatycznych przeżyciach.
A. Zych
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy