Martwe zwierzęta, pies i kot, mają na swoim ciele głębokie rany, zadane… kartą kredytową. Makabryczna kampania ma na celu zachęcenie do adopcji zwierząt ze schronisk i zniechęcenie do kupowania ich, zestawiając te dwa zachowania w haśle: "Every pet you buy from pet shops causes death of another. Don’t buy, let’s adopt from shelters" ("Każdy zakup zwierzęcia w sklepie zoologicznym to śmierć innego. Nie kupuj, adoptuj ze schroniska").
Akcja ma w założeniach zaszokować, jednak porównanie decyzji o zakupie zwierzęcia z zabiciem tego, które czeka na właściciela w schronisku, wydaje się krzywdzące i może zniechęcić do organizacji będącej nadawcą komunikatu.
Nazwa kampanii:
Dog, cat
Czas:
2014.9.20
Tematy:
Ekologia i środowisko
Nadawca:
Association of Shelter Volunteers and Animal Rights Istanbul
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Manajans JWT (Istanbul)
Adresaci:
Osoby rozważające zakup zwierzęcia
Hasło kampani:
Every pet you buy from pet shops causes death of another. Don't buy, let's adopt from shelters (Każdy zakup zwierzęcia w sklepie zoologicznym to śmierć innego. Nie kupuj, adoptuj ze schroniska)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów