logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Ekologia i środowisko
   ──────  24.09.2014

Zwierzę zabite kartą kredytową



Martwe zwierzęta, pies i kot, mają na swoim ciele głębokie rany, zadane… kartą kredytową. Makabryczna kampania ma na celu zachęcenie do adopcji zwierząt ze schronisk i zniechęcenie do kupowania ich, zestawiając te dwa zachowania w haśle: "Every pet you buy from pet shops causes death of another. Don’t buy, let’s adopt from shelters" ("Każdy zakup zwierzęcia w sklepie zoologicznym to śmierć innego. Nie kupuj, adoptuj ze schroniska"). 

Akcja ma w założeniach zaszokować, jednak porównanie decyzji o zakupie zwierzęcia z zabiciem tego, które czeka na właściciela w schronisku, wydaje się krzywdzące i może zniechęcić do organizacji będącej nadawcą komunikatu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Dog, cat
Czas:
2014.9.20
Tematy:
Ekologia i środowisko
Nadawca:
Association of Shelter Volunteers and Animal Rights Istanbul
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Manajans JWT (Istanbul)
Adresaci:
Osoby rozważające zakup zwierzęcia
Hasło kampani:
Every pet you buy from pet shops causes death of another. Don't buy, let's adopt from shelters (Każdy zakup zwierzęcia w sklepie zoologicznym to śmierć innego. Nie kupuj, adoptuj ze schroniska)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek