Martwe zwierzęta, pies i kot, mają na swoim ciele głębokie rany, zadane… kartą kredytową. Makabryczna kampania ma na celu zachęcenie do adopcji zwierząt ze schronisk i zniechęcenie do kupowania ich, zestawiając te dwa zachowania w haśle: "Every pet you buy from pet shops causes death of another. Don’t buy, let’s adopt from shelters" ("Każdy zakup zwierzęcia w sklepie zoologicznym to śmierć innego. Nie kupuj, adoptuj ze schroniska").
Akcja ma w założeniach zaszokować, jednak porównanie decyzji o zakupie zwierzęcia z zabiciem tego, które czeka na właściciela w schronisku, wydaje się krzywdzące i może zniechęcić do organizacji będącej nadawcą komunikatu.
Nazwa kampanii:
Dog, cat
Czas:
2014.9.20
Tematy:
Ekologia i środowisko
Nadawca:
Association of Shelter Volunteers and Animal Rights Istanbul
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Manajans JWT (Istanbul)
Adresaci:
Osoby rozważające zakup zwierzęcia
Hasło kampani:
Every pet you buy from pet shops causes death of another. Don't buy, let's adopt from shelters (Każdy zakup zwierzęcia w sklepie zoologicznym to śmierć innego. Nie kupuj, adoptuj ze schroniska)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach