logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zwierzę też człowiek – zwycięskie prace na przystankach w całej Polsce
15.01.2020
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka

Zwierzę też człowiek – zwycięskie prace na przystankach w całej Polsce



Anna Frydrych z ASP w Warszawie została laureatką 20. jubileuszowej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Jury przyznało także pięć wyróżnień oraz dwie nagrody dodatkowe – od Animal Rescue Polska i Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.

Zadaniem uczestników konkursu, którego temat brzmi Zwierzę też człowiek, było zaprojektowanie plakatu na temat praw zwierząt do godnego życia. Temat spotkał się z ogromnym zainteresowaniem twórców. Na konkurs napłynęło 779 projektów – tym samym kolejny raz został pobity rekord zgłoszeń.

Wyboru laureatów dokonało jury, w skład którego weszli nie tylko artyści i profesorowie ASP, ale też m.in. działacz na rzecz ochrony przyrody, Adam Wajrak, czy Marcin Dorociński, aktor zaangażowany w liczne akcje na rzecz zwierząt. Podczas obrad jury odniosłam wrażenie, że spotykały się tam osoby, które wiedzą, że człowiek to też zwierzę – mówi Dorota Sumińska, lekarz weterynarii, autorka audycji „Wierzę w zwierzę” nadawanej w Radiu TOK FM. – Z takich ludzi powinny się składać grupy, które mają wpływ na resztę świata. Może wtedy dalibyśmy radę ten świat uratować. A plakaty, które wybraliśmy i które pojawią się na przystankach, to „listy do świata”. Oby zostały odczytane zgodnie z zamierzeniem – dodaje Dorota Sumińska.

Nagrodę główną otrzymała Anna Frydrych z ASP w Warszawie za pracę „Uwaga. Zły pan”:

Jury przyznało także pięć wyróżnień. Otrzymali je: Dawid Celek:

Wiktor Ciepak:

Maria Ilczyna:

Nikodem Pręgowski:

oraz Julia Solecka.

Ponadto Nikodem Pręgowski otrzymał dodatkowo wyróżnienie Fundacji Animal Rescue Polska, a Julia Solecka Nagrodę Specjalną Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Zwycięskie prace będzie można oglądać na przystankach AMS w całej Polsce w 2020 roku. Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej: https://galeriaplakatu.ams.com.pl/.

Galeria Plakatu AMS jest projektem non-profit, którego celem jest rozbudzenie społecznego zainteresowania reklamą zewnętrzną, promowanie polskiego, dobrze zaprojektowanego plakatu oraz zbliżenie środowisk reklamowego i akademickiego. Głównym punktem projektu są otwarte konkursy na plakat o tematyce społecznej i kulturalnej. Biorą w nich udział przede wszystkim studenci szkół artystycznych oraz młodzi graficy-projektanci. Co roku na konkurs napływa kilkaset prac – jest to prawdopodobnie największy konkurs dla młodych grafików w Polsce. Prace laureatów są eksponowane w ogólnopolskich kampaniach na nośnikach reklamowych typu citylight (gabloty wiat przystankowych), należących do AMS. Wybrani uczestnicy odbyli staże w czołowych polskich agencjach reklamowych, część z nich rozpoczęła tam pracę. Jak dotąd odbyło się dwadzieścia edycji konkursu, które m.in. promowały komunikację miejską, czytelnictwo i równouprawnienie kobiet, wspierały Polskę podczas prezydencji w Unii Europejskiej oraz zachęcały do dyskusji na temat przestrzeni publicznej czy zdrowego odżywiania. Nagrodzone prace zostają wyłonione przez niezależne jury spośród anonimowych prac, a przebieg konkursu jest nadzorowany przez audytora EY (Ernst & Young).

konkurs edukacja kultura Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji plakat design AMS Galeria Plakatu AMS Zwierzę też człowiek citylight wiaty przystankowe


Nazwa kampanii:
20. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS – Zwierzę też człowiek
Nadawca:
Galeria Plakatu AMS
Media:
citylighty (gabloty wiat przystankowych) należące do AMS
Wykonawca:
AMS
Adresaci:
ogół społeczeństwa





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek