Zrozumieć strażaka
Mężczyzna w mundurze strażackim wstaje, gdy słyszy dźwięk syreny. Nieco zdezorientowany porusza się po domu; gdy oznajmia, że musi wyjść, dostaje jedzenie, jest opatulany szalikiem, a jedna z osób wstaje i wychodzi razem z nim. Chwilę później strój i hełm znikają, a widzowi ukazuje się starszy człowiek, z przekonaniem wyjaśniający "Muszę iść, to mój obowiązek!". Młodszy, prawdopodobnie zięć czy syn, spokojnie mówi "Więc wychodzimy!" i wspólnie opuszczają mieszkanie.
Kampania pokazuje sytuację, z jaką często zmagają się bliscy chorych na Alzheimera. Choroba powoduje wahania nastroju, drażliwość, problemy z wypowiadaniem się, ale przede wszystkim kłopoty z pamięcią krótko- i długotrwałą. Hasło "Understanding is the best treatment" ("Zrozumienie to najlepsze leczenie") zachęca rodziny ludzi dotkniętych tą przypadłością do udziału w warsztatach, na których dowiedzą się więcej o schorzeniu i życiu z kimś, kto na nie cierpi. Prowadzi je fundacja INECO, nadawca kampanii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom