logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Argentyna, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  05.07.2016

Zrozumieć strażaka

Your browser does not support the video tag.


Mężczyzna w mundurze strażackim wstaje, gdy słyszy dźwięk syreny. Nieco zdezorientowany porusza się po domu; gdy oznajmia, że musi wyjść, dostaje jedzenie, jest opatulany szalikiem, a jedna z osób wstaje i wychodzi razem z nim. Chwilę później strój i hełm znikają, a widzowi ukazuje się starszy człowiek, z przekonaniem wyjaśniający "Muszę iść, to mój obowiązek!". Młodszy, prawdopodobnie zięć czy syn, spokojnie mówi "Więc wychodzimy!" i wspólnie opuszczają mieszkanie. 

Kampania pokazuje sytuację, z jaką często zmagają się bliscy chorych na Alzheimera. Choroba powoduje wahania nastroju, drażliwość, problemy z wypowiadaniem się, ale przede wszystkim kłopoty z pamięcią krótko- i długotrwałą. Hasło "Understanding is the best treatment" ("Zrozumienie to najlepsze leczenie") zachęca rodziny ludzi dotkniętych tą przypadłością do udziału w warsztatach, na których dowiedzą się więcej o schorzeniu i życiu z kimś, kto na nie cierpi. Prowadzi je fundacja INECO, nadawca kampanii.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Firefighter
Czas:
2016.5.25
Tematy:
Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Argentyna
Nadawca:
Ineco
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DDB Argentina
Adresaci:
Bliscy chorych na Alzheimera





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek