Wystartowała nowa odsłona kampanii edukacyjnej „Zrozumieć dziecięcy świat” marki BABY born. Ma na celu wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci. W ramach akcji powstała druga część e-booka „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik świadomego rodzica”, napisana przez psychologa Przemka Staronia. Działania wspierane są przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Publikacja „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik świadomego rodzica” bazuje na drugim sezonie serialu „BABY born” i ponownie wprowadza czytelników w świat znanych bohaterów, Emmy i misia Teddy’ego. Pomagają dzieciom odkrywać bogaty krajobraz emocji – od radości, przez ekscytację, aż po trudniejsze uczucia, takie jak smutek czy złość. Nowością w poradniku są karty uczuć i emocji, które wspierają dzieci (i dorosłych) w rozpoznawaniu i nazywaniu przeżyć w sposób radosny, kreatywny i dostosowany do dziecięcej wrażliwości. E-book jest do pobrania na stronie internetowej babyborn.com.pl.
W ramach kampanii organizowany jest również konkurs „Pokaż emocje z Emmą i Teddym!”. Zadanie polega na stworzeniu rysunku przedstawiającego siebie z bohaterami serialu oraz pokazaniu wspólnie przeżywanej emocji. Zgłoszenia przyjmowane są do 22 czerwca, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
txt.: materiały prasowe
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!