logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
19.06.2025
Tematy: Wydarzenia, Polska

Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”


Wystartowała nowa odsłona kampanii edukacyjnej „Zrozumieć dziecięcy świat” marki BABY born. Ma na celu wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci. W ramach akcji powstała druga część  e-booka „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik  świadomego  rodzica”,  napisana  przez  psychologa  Przemka Staronia. Działania wspierane są przez Komitet Ochrony Praw Dziecka. 

Publikacja „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik  świadomego  rodzica” bazuje  na  drugim  sezonie  serialu  „BABY  born”  i ponownie  wprowadza  czytelników  w  świat  znanych bohaterów, Emmy  i  misia  Teddy’ego.  Pomagają dzieciom odkrywać bogaty krajobraz emocji – od  radości, przez ekscytację, aż po trudniejsze uczucia, takie jak smutek czy złość. Nowością w poradniku są karty uczuć i emocji, które wspierają dzieci (i dorosłych) w rozpoznawaniu i nazywaniu przeżyć w sposób radosny, kreatywny i dostosowany do dziecięcej wrażliwości. E-book jest do pobrania na stronie internetowej babyborn.com.pl.

W ramach kampanii organizowany jest również konkurs „Pokaż emocje z  Emmą  i  Teddym!”. Zadanie polega na stworzeniu  rysunku przedstawiającego siebie z bohaterami serialu oraz pokazaniu wspólnie przeżywanej emocji. Zgłoszenia przyjmowane są do 22 czerwca, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

txt.: materiały prasowe 

 

dzieci Komitet Ochrony Praw Dziecka rodzice emocje poradnik e-book


Kraje:
Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek