Zmienia kwiaty w owoce, ziemię w żywność, cegły w domy, a ludzi w indywidualności. O tym, jaką rolę odgrywa woda i jak ważny dla człowieka jest dostęp do wody pitnej przypomina włoska kampania prowadzona w październiku br.
Na plakacie, stanowiącym główną formę przekazu kampanii zrealizowanej przez agencję The Hatch Studio, strumień wody „uzupełnia” głowy kobiety i mężczyzny, niczym naczynie. Woda w tym przekazie staje się elementem niezbędnym do zyskania człowieczeństwa. Kreacja opatrzona została krótką notką: „Zmienia kwiaty w owoce, ziemię w żywność, cegły w domy, dzieci w uczniów, teraźniejszość w przyszłość. Woda zmienia ludzi w indywidualności” (Turns flowers into fruits, soil into food, brick into houses, children into students, present into future. Water turns people into persons).
Pomysłodawcą kampanii jest organizacja AVSI, która w ramach swojej działalności stara się o poprawę dostępu do wody pitnej w Rwandzie i Sudanie budując akwedukty i studnie na terenach dotkniętych suszą. Poprzez kampanie zachęca odbiorców do wsparcia finansowego takich działań. Fundacja działa od 1972 roku promując szeroko pojęty rozwój kulturalny, społeczny i ekonomiczny w krajach nisko rozwiniętych. Aby osiągnąć swoje cele, podejmuje współpracę z lokalnymi organizacjami, rządami i agencjami międzynarodowymi. Obecnie AVSI realizuje programy w 39 krajach Afryki, Ameryki Łacińskiej, Wschodniej Europy i Bliskiego Wschodu.
E. Janota
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food