Zmienia kwiaty w owoce, ziemię w żywność, cegły w domy, a ludzi w indywidualności. O tym, jaką rolę odgrywa woda i jak ważny dla człowieka jest dostęp do wody pitnej przypomina włoska kampania prowadzona w październiku br.
Na plakacie, stanowiącym główną formę przekazu kampanii zrealizowanej przez agencję The Hatch Studio, strumień wody „uzupełnia” głowy kobiety i mężczyzny, niczym naczynie. Woda w tym przekazie staje się elementem niezbędnym do zyskania człowieczeństwa. Kreacja opatrzona została krótką notką: „Zmienia kwiaty w owoce, ziemię w żywność, cegły w domy, dzieci w uczniów, teraźniejszość w przyszłość. Woda zmienia ludzi w indywidualności” (Turns flowers into fruits, soil into food, brick into houses, children into students, present into future. Water turns people into persons).
Pomysłodawcą kampanii jest organizacja AVSI, która w ramach swojej działalności stara się o poprawę dostępu do wody pitnej w Rwandzie i Sudanie budując akwedukty i studnie na terenach dotkniętych suszą. Poprzez kampanie zachęca odbiorców do wsparcia finansowego takich działań. Fundacja działa od 1972 roku promując szeroko pojęty rozwój kulturalny, społeczny i ekonomiczny w krajach nisko rozwiniętych. Aby osiągnąć swoje cele, podejmuje współpracę z lokalnymi organizacjami, rządami i agencjami międzynarodowymi. Obecnie AVSI realizuje programy w 39 krajach Afryki, Ameryki Łacińskiej, Wschodniej Europy i Bliskiego Wschodu.
E. Janota
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF