Źrenice
Eksploracja kosmosu niezwykle rzadko staje się przedmiotem kampanii społecznych, choć oczywiście zdarzają się wyjątki (o szczególnie imponującym przykładzie pisaliśmy TUTAJ). Tym bardziej warto przyglądać się wszystkim tego typu inicjatywom. Zwłaszcza, gdy projekt w zgrabny sposób łączy naukę z… miłością.
Na zamówienie The Mars Society – organizacji non-profit, której głównym celem jest eksploracja i przyszłe osadnictwo na Marsie – powstał wyjątkowo oryginalny plakat walentynkowy. W jego centralnej części umieszczono obiekt, na pierwszy rzut oka przypominający odległą mgławicę, w rzeczywistości będący nadnaturalnie powiększoną ludzką tęczówką. „Kosmos rozszerza się nieustannie. Podobnie jak twoje źrenice, gdy się zakochasz” – brzmi hasło kampanii. W efekcie, za pomocą niesłychanie prostych środków, udało się połączyć klasyczny poster reklamowy (popularyzujący działalność The Mars Society), naukową ciekawostkę oraz dający do myślenia przekaz o uniwersalnych regułach, rządzących otaczającą nas rzeczywistością – zarówno w makro jak i mikroskali.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze