Kreacje / printy, Kampanie, Singapur, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 17.08.2023
Zręcznie zamiast niezręcznie
Jednym z bardziej dotkliwych problemów w kontaktach z osobami z niepełnosprawnościami jest lęk przed popełnieniem gafy. Bo co zrobić w sytuacji, gdy do niewidomego wypalimy niechcący: „Widzimy się niebawem”? Można chyba tylko się zapaść pod ziemię ze wstydu. Tymczasem osoby z niepełnosprawnościami często nie mają najmniejszej ochoty, by traktować je w specjalny sposób. I – tak, tak – lubią z siebie żartować.
Na zlecenie SG Enable, centralnej agencji ds. niepełnosprawności w Singapurze, powstała kampania społeczna łącząca walory edukacyjne z zachętą do „rozbrajania” tego typu niezręcznych sytuacji. Najlepiej z humorem i empatią. Choć film zrealizowano z myślą o azjatyckim odbiorcy, przesłanie jakie niesie, ma w pełni uniwersalny charakter:
Nazwa kampanii:
UnAwkward
Czas:
2023.8
Kraje:
Singapur
Nadawca:
SG Enable
Media:
integrated
Wykonawca:
TBWA\Singapore
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich