logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zręcznie zamiast niezręcznie
17.08.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Singapur, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO

Zręcznie zamiast niezręcznie



Jednym z bardziej dotkliwych problemów w kontaktach z osobami z niepełnosprawnościami jest lęk przed popełnieniem gafy. Bo co zrobić w sytuacji, gdy do niewidomego wypalimy niechcący: „Widzimy się niebawem”? Można chyba tylko się zapaść pod ziemię ze wstydu. Tymczasem osoby z niepełnosprawnościami często nie mają najmniejszej ochoty, by traktować je w specjalny sposób. I – tak, tak – lubią z siebie żartować.

Na zlecenie SG Enable, centralnej agencji ds. niepełnosprawności w Singapurze, powstała kampania społeczna łącząca walory edukacyjne z zachętą do „rozbrajania” tego typu niezręcznych sytuacji. Najlepiej z humorem i empatią. Choć film zrealizowano z myślą o azjatyckim odbiorcy, przesłanie jakie niesie, ma w pełni uniwersalny charakter:

NGO niepełnosprawni edukacja niepełnosprawność walka z wykluczeniem społecznym integrated Singapur osoby z niepełnosprawnościami humor


Nazwa kampanii:
UnAwkward
Czas:
2023.8
Nadawca:
SG Enable
Media:
integrated
Wykonawca:
TBWA\Singapore





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek