Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Singapur, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
Zręcznie zamiast niezręcznie
Jednym z bardziej dotkliwych problemów w kontaktach z osobami z niepełnosprawnościami jest lęk przed popełnieniem gafy. Bo co zrobić w sytuacji, gdy do niewidomego wypalimy niechcący: „Widzimy się niebawem”? Można chyba tylko się zapaść pod ziemię ze wstydu. Tymczasem osoby z niepełnosprawnościami często nie mają najmniejszej ochoty, by traktować je w specjalny sposób. I – tak, tak – lubią z siebie żartować.
Na zlecenie SG Enable, centralnej agencji ds. niepełnosprawności w Singapurze, powstała kampania społeczna łącząca walory edukacyjne z zachętą do „rozbrajania” tego typu niezręcznych sytuacji. Najlepiej z humorem i empatią. Choć film zrealizowano z myślą o azjatyckim odbiorcy, przesłanie jakie niesie, ma w pełni uniwersalny charakter:
Nazwa kampanii:
UnAwkward
Czas:
2023.8
Nadawca:
SG Enable
Media:
integrated
Wykonawca:
TBWA\Singapore
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

