logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Zostań Vege na 30dni!
11.02.2019
Tematy: Akcje, Kampanie, Kraje

Zostań Vege na 30dni!



Pod hasłem „Zostań wege na 30 dni” realizatorzy kampanii – Fundacji Viva! i sieci kin Helios – namawiają do rezygnacji z jedzenia mięsa. Do wypróbowania diety roślinnej zachęcają zaangażowaniew akcję celebryci  m.in. Michał Piróg, Maja Ostaszewska i Agata Buzek.

Zostań wege to kampania skierowana do osób, które chciałyby spróbować zmienić swoje nawyki żywieniowe, myślą o zdrowej diecie i chcą zacząć swoją przygodę z kuchnią roślinną. Odbiorcami akcji są osoby świadome, wykształcone i otwarte na nowe doznania.

Chcesz wypróbować diety bezmięsnej? Pomożemy! Zapisz się do programu: www.zostanwege.pl/zostan-wege-na-30-dni lub…

Opublikowany przez Zostań Wege Środa, 17 maja 2017

Zapisując się do programu „Zostań wege na 30 dni”, codziennie (o tej samej godzinie, w której dokonano rejestracji do programu) otrzymasz mail ze wskazówkami, które pomogą Ci wytrwać na diecie bezmięsnej przez kolejne dni – zachęcają organizatorzy akcji, na przygotowanej w ramach kampanii stronie https://www.zostanwege.pl/

W ramach promocji przekazu, przygotowano filmy reklamowe wyświetlane w kinach oraz citylighty. Nagrania zachęcają do spróbowania diety roślinnej przez 30 dni, podkreślają jej prozdrowotny oraz ekologiczny charakter.

Dostęp do kampanii Zostań wege jest możliwy poprzez aplikację do pobrania z Google Play oraz AppStore lub zostawiając swój adres mailowy bezpośrednio na stronie www.zostanwege.pl. Wkrótce także na platformie e-learningowej.

Na romantyczną kolację, w letni wieczór, dla zakochanych i tych, którzy mają ochotę na niestandardowy deser.

Opublikowany przez Zostań Wege Środa, 25 lipca 2018

Przez 30 dni codziennie uczestnik dostaje ponad 100 prostych przepisów, dzięki którym jego dieta jest zbilansowana i zdrowa. Porady dietetyczne oraz interaktywne odnośniki do innych serwisów i porad, zachęcają do pogłębienia swojej wiedzy. Każdego dnia odsłonom akcji Zostań wege towarzyszą też ciekawostki z obszaru lifestyle, uroda, podróże oraz ogród. Kompleksowe informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki, a praktyczny przypominacz pomaga w konsekwentnym postępowaniu.

W byciu wege uczestników akcji wspierają także działania na FB, YouTube, www.zostanwege.pl, w innych serwisach należących do fundacji Viva! oraz w lifestylowym magazynie „Vege”. Zaangażowanie w akcję osób, które zapisały się poparte jest ankietami oraz mailami.

Kampania realizowana jest w Łodzi, jej organizatorem jest Fundacja Viva! -organizacją pozarządową działającą na rzecz praw zwierząt.

Nasze główne zadania to przeciwdziałanie okrucieństwu wobec zwierząt, promocja wegetarianizmu i weganizmu oraz kształtowanie postaw współczucia i odpowiedzialności wobec zwierząt. Prowadzimy działalność edukacyjną i wydawniczą, angażujemy się w akcje na rzecz bezdomnych psów i kotów. Wspieramy inicjatywy prawodawcze dotyczące ochrony praw zwierząt. Organizujemy m.in. kampanie „Zostań wege!”, „Zaginął dom”, „Ratuj konie”, „Stop rzezi fok”, „Wybierz Miśka”, „Antyfutro”, „Krwawe święta”. Opiekujemy się również Schroniskiem w Korabiewicach.

Dzięki naszej kampanii codziennie będziesz otrzymywał na skrzynkę pocztową maila z wszystkimi niezbędnymi informacjami…

Opublikowany przez Zostań Wege Poniedziałek, 2 lipca 2012

promocja zdrowia Ekologia i środowisko Fundacja Viva! Profilaktyka - zdrowie i uzależnienia Helios Vege Zostań Vege na 30dni!


Nazwa kampanii:
Zostań Vege na 30dni
Nadawca:
Fundacja Viva!
Media:
internet, outdoor, kina Helios
Wykonawca:
Fundacja Viva!
Adresaci:
ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Zostań Vege na 30dni!





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek