logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Zobaczyć (nie)pełnosprawność
09.10.2017
Tematy: Akcje, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Walka z wykluczeniem społecznym

Zobaczyć (nie)pełnosprawność



Według różnych źródeł w Polsce może być od 4 do 7 mln osób z niepełnosprawnością.  Jedynie 26,8% z nich jest aktywnych zawodowo.

Aby zwiększyć świadomość społeczną, walczyć z mitami i zmienić postrzeganie osób z niepełnosprawnością, Fundacja Grupy PKP prowadzi projekt WiedzialniPełnosprawni.pl, w ramach którego odbyło się kilka wydarzeń na dworcach, gdzie pracownicy Fundacji przekazali informacje na temat savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością oraz prowadzili prelekcje dla uczniów.

Fundacja szerzy także informacje na temat korzyści płynących z zatrudnienia osób z niepełnosprawnością, wzorów zachowań oraz dostosowywania miejsc pracy do ich potrzeb. Organizatorzy podkreślają, że zatrudnienie i integrowanie osób z niepełnosprawnością przynosi wiele korzyści. Do najbardziej widocznych zaliczają się te ekonomiczne dla pracodawców, takie jak możliwość zwolnienia z opłaty PFRON, czy znaczna refundacja kosztów szkoleń dla osób z niepełnosprawnością.

Jako kolejny etap projektu organizatorzy zapowiadają wewnętrzne szkolenia oraz zwiększenie zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w spółkach Grupy PKP.

niepełnosprawni pkp widzialni pełnosprawni


Nazwa kampanii:
Widzialnipelosprawni.pl
Nadawca:
Fundacja Grupy PKP





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek