Jedno na sto dzieci ma specjalne potrzeby. Co często pozostaje niezauważane i nieuwzględniane przez otoczenie.
Twórcy kanadyjskiej kampanii See the need postanowili ukazać ten fakt za pomocą stereogramu, czyli grafiki na płaskiej powierzchni – w tym przypadku była to całostronicowa reklama prasowa – która dzięki odpowiedniemu ustawieniu tworzy złudzenie trójwymiarowości. Cierpliwy odbiorca „sięgając pod powierzchnię” tego, co widoczne na pierwszy rzut oka, czyli przesuwając gazetę przed oczami, mógł w końcu dostrzec ukryty obraz: dziecko na wózku inwalidzkim.



txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
See the need
Czas:
2024.12
Nadawca:
Safehaven Toronto
Media:
print
Wykonawca:
The Local Collective, Toronto, Canada
zobacz także
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
