Na początku roku 2008 ruszyła kampania „Belly” zainicjowana przez szpital Świętego Piotra z Zagrzebia, a zrealizowana przez agencję Bruketa & Žinič, która zachęcała na plakatach do wsparcia finansowego instytucji. W zdewastowanym budynku, w złych warunkach technicznych i sanitarnych, leczone są kobiety, których ciąże są zagrożone, i tam też przyjmowane są porody. To, co czuje matka, odczuwa też jej dziecko – to główny przekaz kampanii („What the mother feels, the baby feels as well: Let’s give effort to renovate the department for pregnancies at risk at the St. Peters Hospital in Zagreb. Donate by calling 0609004 or visit www.petrovatrudionica.com”).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń