Na początku roku 2008 ruszyła kampania „Belly” zainicjowana przez szpital Świętego Piotra z Zagrzebia, a zrealizowana przez agencję Bruketa & Žinič, która zachęcała na plakatach do wsparcia finansowego instytucji. W zdewastowanym budynku, w złych warunkach technicznych i sanitarnych, leczone są kobiety, których ciąże są zagrożone, i tam też przyjmowane są porody. To, co czuje matka, odczuwa też jej dziecko – to główny przekaz kampanii („What the mother feels, the baby feels as well: Let’s give effort to renovate the department for pregnancies at risk at the St. Peters Hospital in Zagreb. Donate by calling 0609004 or visit www.petrovatrudionica.com”).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy