Na początku roku 2008 ruszyła kampania „Belly” zainicjowana przez szpital Świętego Piotra z Zagrzebia, a zrealizowana przez agencję Bruketa & Žinič, która zachęcała na plakatach do wsparcia finansowego instytucji. W zdewastowanym budynku, w złych warunkach technicznych i sanitarnych, leczone są kobiety, których ciąże są zagrożone, i tam też przyjmowane są porody. To, co czuje matka, odczuwa też jej dziecko – to główny przekaz kampanii („What the mother feels, the baby feels as well: Let’s give effort to renovate the department for pregnancies at risk at the St. Peters Hospital in Zagreb. Donate by calling 0609004 or visit www.petrovatrudionica.com”).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół