Panda wielka, kondor i wieloryb. Chociaż żyją w odmiennych, odległych ekosystemach i trudno dostrzec je na rysunkach kampanii WWF, mają ze sobą wiele wspólnego. Wszystkie one należą do stale powiększającego się grona gatunków zagrożonych na skutek ekspansywnej i niszczycielskiej działalności człowieka.
Pomysł na kreację jest zaskakująco prosty, zarysy sylwetek pandy wielkiej, kondora i wieloryba nawiązują do alfabetu Braille’a dla niewidomych i niedowidzących.
Ma ona unaocznić odbiorcom problem znikania zagrożonych gatunków w wyniku wyniszczającej działalności człowieka. Hasło „They are getting harder to see” („Coraz trudniej je zobaczyć”) może sugerować odbiorcom, że wkrótce ginące dzikie zwierzęta podziwiać będą tylko na fotografiach, a one same pozostaną zaledwie wspomnieniem.
Kreację stworzyła agencja Grey z Hiszpanii.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy