Panda wielka, kondor i wieloryb. Chociaż żyją w odmiennych, odległych ekosystemach i trudno dostrzec je na rysunkach kampanii WWF, mają ze sobą wiele wspólnego. Wszystkie one należą do stale powiększającego się grona gatunków zagrożonych na skutek ekspansywnej i niszczycielskiej działalności człowieka.
Pomysł na kreację jest zaskakująco prosty, zarysy sylwetek pandy wielkiej, kondora i wieloryba nawiązują do alfabetu Braille’a dla niewidomych i niedowidzących.
Ma ona unaocznić odbiorcom problem znikania zagrożonych gatunków w wyniku wyniszczającej działalności człowieka. Hasło „They are getting harder to see” („Coraz trudniej je zobaczyć”) może sugerować odbiorcom, że wkrótce ginące dzikie zwierzęta podziwiać będą tylko na fotografiach, a one same pozostaną zaledwie wspomnieniem.
Kreację stworzyła agencja Grey z Hiszpanii.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”
-
03.01.2025
Cicha noc