logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna, Prawa człowieka
   ──────  27.11.2012

Znikający chór

Your browser does not support the video tag.


Sala jest pełna skupionych słuchaczy. Wieloosobowy chór chłopięcy wykonuje własną interpretację przeboju zespołu Tears for Fears "Mad World". Piosenka traci jednak na sile, gdy ze sceny znikają kolejni chłopcy.

Symbolizuje to wydarzenia, które w takim właśnie odstępie czasu mają miejsce na całym świecie. Gdy na scenie pozostaje już tylko jeden chórzysta, informuje zebranych, że co trzy sekundy gdzieś na kuli ziemskiej umiera dziecko, ale wsparcie finansowe kampanii może temu zapobiec.  

International Children’s Fund alarmuje, że z przyczyn takich jak głód, niedożywienie, brak odpowiednich warunków sanitarnych oraz opieki zdrowotnej wielu młodych obywateli świata nie dożyje piątych urodzin. ICF skupia swoje działania głównie na Afryce. Organizacja finansuje budowę sierocińców, szkół, kościołów, a także szkoleń zawodowych.  

Twórcy kampanii zachęcają do odwiedzenia strony Internetowej i dokonania stosownej wpłaty. Możliwe jest też wsparcie organizacji poprzez serwis iTunes. 

Kampanię zainicjowano z okazji Powszechnego Dnia Dziecka obchodzonego 20 listopada, w rocznicę uchwalenia Deklaracji Praw Dziecka.

Piosenkę zaśpiewał chór Wuppertaler Kurrende.

Olga Ambrosiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The lost choir
Czas:
2012.11.19 - 2012.12.18
Tematy:
Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna, Prawa człowieka
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
International Children's Fund
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Grey (Düsseldorf)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Every three seconds the world loses a child. Your donation can help to stop this (Co trzy sekundy gdzieś na świecie umiera dziecko. Twoja pomoc finansowa może to powstrzymać)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek