logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Znikające twarze
04.03.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Włochy, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Znikające twarze



Między 2017 a 2018 rokiem w państwach członkowskich UE zarejestrowano ponad 14 tysięcy ofiar handlu ludźmi. 72% z nich stanowiły kobiety, które nie posiadały żadnych dokumentów, rodziny, ani bliskich – ich prześladowcy chcieli, by dosłownie rozpłynęły się w powietrzu, stały się niewidzialne na zawsze.

Twórcy kampanii społecznej Pixel Portraits, by ukazać ich dramatyczną a zarazem beznadziejną sytuację, zastosowali wyrazisty chwyt wizualny. Stworzyli trzy filmy, stanowiące portrety pokrzywdzonych, które stopniowo rozmazywali w stopniu analogicznym do odsetka kobiet wobec pełnej liczby ofiar współczesnego niewolnictwa. Skoro kobiety stanowiły ponad 70% ofiar handlu ludźmi, 70% ich twarzy zostało „rozpikselowanych”:

NGO niewolnictwo prawa człowieka walka z przemocą film kobiety Włochy human trafficking handel żywym towarem handel ludźmi


Nazwa kampanii:
Pixel Portraits
Czas:
2022.2.16
Nadawca:
ACRA
Media:
film
Wykonawca:
Different, Italy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek