Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
Znak – pełnosprawni
Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na wózku inwalidzkim. W ramach kampanii równościowej kanadyjski oddział Decathlonu postanowił to zmienić. Na terenach należących do firmy wprowadził nowe znaki drogowe, zarówno pionowe, jak i poziome – z osobami niepełnosprawnymi uprawiającymi różne dyscypliny sportu.
Zapis całej akcji można obejrzeć na filmie poniżej:
Nazwa kampanii:
Ability Signs
Czas:
2021.10.31
Nadawca:
Decathlon
Media:
ambient
Wykonawca:
Rethink, Canada
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
07.05.2025slider
Imperium zbudowane na odpadach