Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
────── 24.01.2022
Znak – pełnosprawni
Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na wózku inwalidzkim. W ramach kampanii równościowej kanadyjski oddział Decathlonu postanowił to zmienić. Na terenach należących do firmy wprowadził nowe znaki drogowe, zarówno pionowe, jak i poziome – z osobami niepełnosprawnymi uprawiającymi różne dyscypliny sportu.
Zapis całej akcji można obejrzeć na filmie poniżej:
Nazwa kampanii:
Ability Signs
Czas:
2021.10.31
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Decathlon
Media:
ambient
Wykonawca:
Rethink, Canada
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
23.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
15.05.2023
Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie