Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
────── 24.01.2022
Znak – pełnosprawni
Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na wózku inwalidzkim. W ramach kampanii równościowej kanadyjski oddział Decathlonu postanowił to zmienić. Na terenach należących do firmy wprowadził nowe znaki drogowe, zarówno pionowe, jak i poziome – z osobami niepełnosprawnymi uprawiającymi różne dyscypliny sportu.
Zapis całej akcji można obejrzeć na filmie poniżej:
Nazwa kampanii:
Ability Signs
Czas:
2021.10.31
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Decathlon
Media:
ambient
Wykonawca:
Rethink, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich