logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Zmieniaj dietę, nie klimat
10.12.2018
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Edukacja, Ekologia i środowisko, Inne

Zmieniaj dietę, nie klimat



Hodowla zwierząt jest jednym z największych czynników przyczyniających się do zmian klimatu, odpowiadając za 14,5% emisji gazów cieplarnianych. O tym, że zapotrzebowanie na produkty pochodzenia zwierzęcego wywiera druzgocący wpływ na środowisko, informuje ProVeg – organizator kampanii „„Zmieniaj dietę, nie klimat” zainaugurowanej s związku z trwającą konferencją klimatyczną COP24. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Olmeka Creation House.

Celem kampanii Zmieniaj dietę, nie klimat”jest włączenie do globalnej agendy klimatycznej i krajowych strategii ochrony klimatu ważnego tematu, jakim jest wpływ na zmiany klimatu naszych wyborów żywieniowych związanych z hodowlą zwierząt i produkcją mięsa.

Jak informuje międzynarodowa organizacja działająca na rzecz budowania świadomości żywieniowej – organizator kampanii –  ProVeg: Hodowla zwierząt to więcej niż cały sektor transportu. Według najnowszych badań, pięć największych koncernów mięsnych i mleczarskich emituje więcej gazów cieplarnianych niż najwięksi na świecie producenci ropy. Zmiany w sposobie produkcji i konsumpcji żywności mają ogromny potencjał pozytywnego wpłynięcia na emisje, zmiany klimatu i bezpieczeństwo żywności. Ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w sektorze hodowlanym jest jednym z najskuteczniejszych sposobów, w jaki możemy osiągnąć nasze cele klimatyczne i utrzymać globalne ocieplenie poniżej 2⁰C. Jednak do tej pory takie środki były niemal nie omawiane przez światowych liderów i decydentów. . Nasz cel to ograniczenie globalnego spożycia produktów pochodzenia zwierzęcego o 50% do roku 2040.

Jesteście ciekawi, jak większy wybór opcji roślinnych wpłynąłby na ślad węglowy #COP24 ? Już jutro na naszym blogu artykuł na ten temat!#Zmieniajdietenieklimat #dietchangenotclimatechange

Opublikowany przez ProVeg Polska Środa, 5 grudnia 2018

ProVeg współpracuje z rządami, firmami prywatnymi, instytucjami publicznymi, specjalistami z branży medycznej i liderami opinii publicznej. Ma na celu przez roślinny styl życia pomóc zmienić świat na bardziej zrównoważony dla ludzi, zwierząt i naszej planety. W ramach realizowanych działań, ProVeg zachęca Polaków do podpisania petycji, dostępnej na oficjalnej stronie kampanii – TUTAJ.  Petycję wzywa państwa członkowskie ONZ, by nadały priorytet ograniczeniu emisji pochodzących z globalnego systemu żywnościowego.

Pamiętacie naszą petycję, pod którą udało się, dzięki Wam, uzbierać ponad 100 000 podpisów? Dziś została ona przekazana…

Opublikowany przez ProVeg Polska Sobota, 8 grudnia 2018

– Zależy nam, by poprzez pozytywny przekaz, edukację, dostarczenie wiarygodnych informacji oraz praktycznych porad i wskazówek przygotowanych przez ekspertów, jak największa liczba osób dowiedziała się, dlaczego warto wybierać roślinne alternatywy. Chcemy, by dzięki naszym działaniom Polacy poznali korzyści płynące z wyboru posiłków roślinnych – dla naszego środowiska, a także zdrowia czy dobrostanu zwierząt hodowlanych” mówi Marcin Tischner, koordynator kampanii „Zmieniaj dietę, nie klimat” w ProVeg Polska

Zmieniaj Dietę Nie Klimat

Czy wiedzieliście, jak dieta może wpływać na środowisko i zmiany klimatyczne? Obejrzyjcie nasz najnowszy filmik i podzielcie się nim dalej.Po więcej informacji zapraszamy na stronę naszej kampanii: https://proveg.com/pl/zmieniajdietenieklimat/#COP24 #Zmieniajdietenieklimat #dietchangenotclimatechange

Opublikowany przez ProVeg Polska Czwartek, 6 grudnia 2018

Przekaz kampanii realizowany jest przez citylighty i billboardy, które od pierwszej połowie grudnia można dostrzec w centrum Warszawy oraz  na lotnisku, na przystankach autobusowych, w okolicach Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach, gdzie odbywa się COP24. Spot kampanii dostępny jest w social mediach

Szczegółowe informacje o działaniach ProVeg znajdują się TUTAJ

ProVeg jest międzynarodową organizacją działającą na rzecz budowania świadomości żywieniowej. Działamy na czterech kontynentach i mamy plany dalszego rozwoju. Jesteśmy organizacją o globalnym zasięgu i ambicjach.

Opublikowany przez ProVeg Polska Czwartek, 27 kwietnia 2017

COP24 ProVeg Polska Olmeka Creation House. Zmieniaj diete nie klimat


Nazwa kampanii:
Zmieniaj dietę, nie klimat
Czas:
2018.12.6
Nadawca:
ProVeg
Media:
media, bilbordy, citylight
Wykonawca:
Olmeka Creation House, ProVeg
Hasło kampani:
Zmieniaj dietę nie klimat





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek