logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zmień zakończenie
24.10.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO

Zmień zakończenie



Nie wszystkie bajki kończą się tak, jak byśmy tego chcieli. Co trzy minuty demencja kończy kolejne „…i żyli długo, i szczęśliwie”. Badania naukowe są dziś jedyną szansą, by z chorobą Alzheimera wygrać, a nie tylko łagodzić jej objawy.

Alzheimer’s Research UK to wiodąca w Wielkiej Brytanii organizacja pozarządowa, gromadząca fundusze na badania pozwalające w przyszłości szybciej wykrywać i leczyć demencję. Na jej zlecenie powstała kampania Change The Ending (Zmień zakończenie), mająca za zadanie nie tylko informować o zbiórce, ale również zwiększać świadomość społeczeństwa na temat choroby Alzheimera. Podstawą inicjatywy jest film – przypominający designem kultowe animacje Disneya – opowiadający historię miłości księcia i księżniczki. Niestety, ich wspólne, wymarzone życie rozsypuje się w gruzy po tym, gdy książę zapada na demencję:

Narratorką opowieści została wybitna aktorka i laureatka Oscara, Olivia Colman, która – wiele na to wskazuje – pojawiła się w projekcie nieprzypadkowo. W 2020 roku Colman wystąpiła w poruszającym filmie „Ojciec”, w którym wcieliła się w postać córki opiekującej się swoim cierpiącym na chorobę Alzheimera ojcem (w tej roli nagrodzony Oscarem Anthony Hopkins).

Kampania miała premierę we wrześniu, który od ponad 20 lat obchodzony jest jako Światowy Miesiąc Choroby Alzheimera.

NGO zdrowie edukacja film Wielka Brytania nauka choroba Alzheimera badania naukowe Światowy Miesiąc Choroby Alzheimera demencja


Nazwa kampanii:
Change The Ending
Czas:
2023.9
Nadawca:
Alzheimer's Research UK
Media:
film
Wykonawca:
Above & Beyond, UK
Hasło kampani:
#ForACure





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek