„Zmień EGO na EKO!” – ZTM świętuje Europejski Tydzień Mobilności
„Zamień EGO na EKO” – pod taki hasłem Zarząd Transportu Metropolitalnego, największy organizator komunikacji miejskiej w Polsce, będzie prowadził szerokie działania kampanijne i promował ekologiczny transport publiczny w ramach Europejskiego Tygodnia Mobilności.
Europejski Tydzień Mobilności rozpoczyna się już w najbliższy czwartek (16 września) i potrwa do 22 września, czyli do Dnia bez Samochodu. W związku z tym ZTM przygotował szereg inicjatyw i aktywności, do udziału w których zaprasza wszystkich mieszkańców Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Bardzo zależy nam na nawiązaniu współpracy z regionalnymi pracodawcami tak, aby zostali naszymi partnerami w popularyzacji ekologicznej komunikacji miejskiej wśród pracowników – mówi Andrzej Stangret, zastępca dyrektora ZTM ds. handlowych. – Szczególnie teraz, w trakcie ETM, zapraszamy do rozmowy duże zakłady z naszego regionu, którym możemy zaproponować indywidualne warunki komercyjne takiej współpracy. Firmy, które zostaną partnerem ZTM w budowaniu ekologicznego regionu, mają zagwarantowane do 10 proc. zniżki na zakup biletów dla swoich pracowników. Mogą także szeroko promować swoją firmę i markę w regionie – ZTM proponuje im bezpłatną możliwość skorzystania ze swoich nośników reklamowych.
22 września, w Dniu bez Samochodu wszyscy kierowcy będą mogli podróżować komunikacją ZTM za darmo, jeśli tylko będą mieć przy sobie dowód rejestracyjny samochodu. Dodatkowo na wybranych przystankach na pasażerów będzie czekała m.in. gorąca kawa, którą będą mogli wypić z dyrektor ZTM Małgorzatą Gutowską oraz prezydentami Katowic i Rudy Śląskiej. Dla mnie to świetna okazja, aby porozmawiać z pasażerami oraz podziękować im – w symboliczny, sympatyczny sposób – za ich zaufanie, za to, że jeżdżą razem z nami – podkreśla Małgorzata Gutowska, szefowa Zarządu Transportu Metropolitalnego. Dokładna lista przystanków opublikowana zostanie na profilu na Facebooku oraz na stronie internetowej ZTM.
Kampania będzie realizowana w mediach tradycyjnych, radio, citylightach oraz w kanałach digitalowych oraz social mediach. W ciągu całego Europejskiego Tygodnia Mobilności, facebookowy fanpage ZTM stanie się socialmediową przestrzenią działań kampanijnych oraz bieżącej komunikacji. Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów