Zmęczeni
Podczas tegorocznego finału Super Bowl – zwyczajowo uchodzącego za „święto” branży komercyjnej i słynącego z premier najbardziej spektakularnych klipów reklamowych w Ameryce – Novant Health, międzystanowa sieć placówek zdrowotnych, owszem, wypuściła swoją reklamę, tyle że praktycznie nikt nie miał szansy jej obejrzeć. Emisja odbyła się w markecie w Charlotte, gdzie firma ma swoją siedzibę. Film nie promował również żadnego produktu ani usługi. Stanowił za to formę podziękowania dla wszystkich członków personelu medycznego za ich ciężką i w dużym stopniu niewdzięczną pracę.
Jak podkreślono w komentarzu do kampanii – w ciągu dwóch lat od wybuchu pandemii, stosunek do lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych zmienił się dramatycznie: od uwielbienia do zniecierpliwienia, niechęci a nawet agresji. Tymczasem wszyscy członkowie personelu medycznego codziennie muszą wykonywać tę samą, niebezpieczną i skrajnie obciążającą pracę.
zobacz także
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni