Zmęczeni
Podczas tegorocznego finału Super Bowl – zwyczajowo uchodzącego za „święto” branży komercyjnej i słynącego z premier najbardziej spektakularnych klipów reklamowych w Ameryce – Novant Health, międzystanowa sieć placówek zdrowotnych, owszem, wypuściła swoją reklamę, tyle że praktycznie nikt nie miał szansy jej obejrzeć. Emisja odbyła się w markecie w Charlotte, gdzie firma ma swoją siedzibę. Film nie promował również żadnego produktu ani usługi. Stanowił za to formę podziękowania dla wszystkich członków personelu medycznego za ich ciężką i w dużym stopniu niewdzięczną pracę.
Jak podkreślono w komentarzu do kampanii – w ciągu dwóch lat od wybuchu pandemii, stosunek do lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych zmienił się dramatycznie: od uwielbienia do zniecierpliwienia, niechęci a nawet agresji. Tymczasem wszyscy członkowie personelu medycznego codziennie muszą wykonywać tę samą, niebezpieczną i skrajnie obciążającą pracę.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF