logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  10.03.2022

Zmęczeni



Podczas tegorocznego finału Super Bowl – zwyczajowo uchodzącego za „święto” branży komercyjnej i słynącego z premier najbardziej spektakularnych klipów reklamowych w Ameryce – Novant Health, międzystanowa sieć placówek zdrowotnych, owszem, wypuściła swoją reklamę, tyle że praktycznie nikt nie miał szansy jej obejrzeć. Emisja odbyła się w markecie w Charlotte, gdzie firma ma swoją siedzibę. Film nie promował również żadnego produktu ani usługi. Stanowił za to formę podziękowania dla wszystkich członków personelu medycznego za ich ciężką i w dużym stopniu niewdzięczną pracę.

Jak podkreślono w komentarzu do kampanii – w ciągu dwóch lat od wybuchu pandemii, stosunek do lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych zmienił się dramatycznie: od uwielbienia do zniecierpliwienia, niechęci a nawet agresji. Tymczasem wszyscy członkowie personelu medycznego codziennie muszą wykonywać tę samą, niebezpieczną i skrajnie obciążającą pracę.

zdrowie   |  lekarze   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  COVID19   |  pandemia   |  epidemia   |  COVID-19   |  SARS-CoV-2   |  koronawirus   |  opieka medyczna   |  pielęgniarki   |  ratownictwo medyczne   | 


Nazwa kampanii:
Tired
Czas:
2022.2.15
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Novant Health
Media:
film
Wykonawca:
Boudreau Advertising, United States





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek