logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zmarznięty chłopiec w centrum Oslo
20.02.2014
Tematy: Kampanie, Norwegia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna

Zmarznięty chłopiec w centrum Oslo

Your browser does not support the video tag.


Mały chłopiec siedział na jednym z przystanków w stolicy Norwegii i trząsł się z zimna. Podchodzącym do niego dorosłym wyjaśniał, że kurtka została skradziona, a on sam czeka na nauczyciela. Sytuację nagrywała ukryta kamera – czekający na przystanku podchodzili do Johannesa, dopytywali co się stało, w końcu dzielili się z nim swoją zimową garderobą.

Z nagranych scenek zmontowano film, który został umieszczony w Internecie. Na jego zakończenie nadawca pyta "Are you a person who would act when you see someone needs help?" ("Czy jesteś typem osoby, która pomaga, gdy widzi potrzebującego?") i wyjaśnia, że nagranie ma zachęcić do pomocy dzieciom w Syrii. Dochód z akcji SMS-owej zostanie przekazany na zakup ciepłych ubrań dla dzieci z tego kraju, w którym trwa konflikt wewnętrzny.

Akcję zainicjowało SOS-barnebyer (norweski oddział stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce).



Nazwa kampanii:
Hadde du gitt jakken din til Johannes?
Czas:
2014.2.17 - 2014.2.19
Nadawca:
SOS-barnebyer
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Slaeger Kommunikasjon
Adresaci:
Osoby dorosłe





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek