logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Norwegia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna
   ──────  20.02.2014

Zmarznięty chłopiec w centrum Oslo

Your browser does not support the video tag.


Mały chłopiec siedział na jednym z przystanków w stolicy Norwegii i trząsł się z zimna. Podchodzącym do niego dorosłym wyjaśniał, że kurtka została skradziona, a on sam czeka na nauczyciela. Sytuację nagrywała ukryta kamera – czekający na przystanku podchodzili do Johannesa, dopytywali co się stało, w końcu dzielili się z nim swoją zimową garderobą.

Z nagranych scenek zmontowano film, który został umieszczony w Internecie. Na jego zakończenie nadawca pyta "Are you a person who would act when you see someone needs help?" ("Czy jesteś typem osoby, która pomaga, gdy widzi potrzebującego?") i wyjaśnia, że nagranie ma zachęcić do pomocy dzieciom w Syrii. Dochód z akcji SMS-owej zostanie przekazany na zakup ciepłych ubrań dla dzieci z tego kraju, w którym trwa konflikt wewnętrzny.

Akcję zainicjowało SOS-barnebyer (norweski oddział stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Hadde du gitt jakken din til Johannes?
Czas:
2014.2.17 - 2014.2.19
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
SOS-barnebyer
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Slaeger Kommunikasjon
Adresaci:
Osoby dorosłe





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek