logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Złoty Listek CSR dla CEMEX Polska
11.06.2017
Tematy: Wydarzenia

Złoty Listek CSR dla CEMEX Polska

Złoty Listek CSR dla CEMEX Polska


Wyróżnienia w konkursie zostały przyznane w oparciu o wyniki ankiety, przygotowanej na podstawie wytycznych międzynarodowej normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000. Działania firm były oceniane w siedmiu obszarach (ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa, zaangażowanie społeczne). Najlepsi otrzymali odpowiednio Złote, Srebrne i Białe Listki CSR.

CEMEX Polska otrzymał najwyższe wyróżnienie – Złoty Listek CSR. Prowadzenie działań biznesowych z uwzględnieniem zasad odpowiedzialności społecznej to priorytet firmy. Wciela ona w życie idee CSR i zrównoważonego rozwoju m.in. poprzez stały, regularny dialog z interesariuszami i pracownikami, troskę o środowisko naturalne, przestrzeganie zasad etyki i równouprawnienia, koncentrację na klientach oraz wsparcie społeczności lokalnych za pośrednictwem Fundacji CEMEX „Budujemy Przyszłość”.

Konkurs tygodnika „Polityka” i firmy doradczej Deloitte został przeprowadzony już po raz szósty. W bieżącej edycji udział wzięło 111 przedsiębiorstw. W tegorocznej ankiecie rozbudowana została część poświęcona obszarowi HR, kluczowemu z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju.

Oprócz CEMEX Polska, w gronie wyróżnionych Złotym Listkiem znalazło się 12 firm. 13 przedsiębiorstw otrzymało Srebrny Listek CSR, a 38 – Biały.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek