logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  02.10.2009

Zło do muzeum



Działania wojenne i trudna sytuacja ekonomiczna sprzyjają patologiom takim, jak dziecięca prostytucja, wcielanie dzieci w szeregi armii czy niewolnicza praca. W wielu miejscach na świecie nie respektuje się praw dzieci, często nawet nie wiadomo, że w ogóle takie prawa istnieją. Przykładowo – mimo że prawo międzynarodowe zakazuje angażowania dzieci w konflikty zbrojne, setki kongijskich dzieci wcielanych jest do wojska, a liczba dzieci zmuszana do prostytucji w Bangladeszu szacowana jest na 13.000.

Na te problemy stara się zwrócić uwagę australijski oddział fundacji Save the Children. Kampania „We must make this a thing of the past” (Musimy uczynić to przeszłością), zrealizowana podczas tegorocznych wakacji, została przygotowana przez agencję M&C Saatchi. Uświadamia problem i jednocześnie nawiązuje do wystaw tematycznych zorganizowanych w czterech australijskich miastach, którym towarzyszyła strona internetowa z wirtualną ekspozycją. Na wystawę składały się starannie dobrane przedmioty mające nawiązywać do problemów, na jakie zwraca uwagę Save the Children: niedożywienie, brak edukacji, udział w wojnach, samobójstwa wśród dzieci oraz wykorzystywanie seksualne, a także skażenie wody. Kampania prasowa to pięć odsłon, na których przedstawiono afrykańskich uchodźców, dziecko czerpiące wodę ze strumienia, dziecięcą prostytucję, pracę dzieci oraz nieletnich żołnierzy. Łączy je jedno – sylwetki dzieci „zamknięte” są w szklanych gablotach niczym eksponaty wystawowe, bo taką rzeczywistość należy odesłać do muzeum.
M. Woźniak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek