Wizualna interpretacja hasła „Whatever you do to the world, you do to yourself” (Cokolwiek robisz światu, robisz samemu sobie) jest treścią kreacji nowej kampanii Advertisers Without Borders.
Reklamy, bazujące na świetnych ilustracjach – i dowcipnych, i trafiających w sedno problemu, stworzone przez chilijską agencję She Came Through My Window przedstawiają wybrane problemy związane z niszczeniem środowiska naturalnego przez ludzi: wielorybnictwo, zanieczyszczenie środowiska odpadami, wyrąb lasów oraz używanie szkodliwych dla warstwy ozonowej aerozoli. Na czterech kreacjach ręka człowieka trzyma narzędzia zbrodni: harpun, piłę, puszkę z aerozolem oraz garść śmieci. Wygięta jest na kształt łuku i w rezultacie jej właściciel staje się ofiarą własnych zbrodni.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik