Zguba zza drzewa
Od stycznia 2000r. w Argentynie zaginęło prawie 4000 dzieci. 94% z nich udało się odnaleźć. Działająca od 10 lat w Argentynie organizacja Chicos Perdidos de Argentina stawia sobie za cel pomoc rodzinom w odnalezieniu ich dzieci. Jej działania skupiają się nie tylko wokół udzielania wsparcia psychologicznego, ale także budowy efektywnego systemu poszukiwania dzieci oraz akcji uświadamiających społeczeństwu skalę zjawiska.
Tegoroczna kampania wizerunkowa organizacji została przygotowana przez agencję SV+. Nieprzypadkowo została ona opublikowana w sierpniu, kiedy Argentyńczycy obchodzą Dzień Dziecka. Głównym zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem zaginionych dzieci. Centralną część reklamy stanowi przedzielone konarem drzewa hasło kampanii – "For the ones that came back – and for the ones we are still searching" (Dla już odnalezionych – dla tych, których wciąż szukamy). Przestrzeń dzieci odnalezionych wypełnia postać dziecka na rowerze, przestrzeń dzieci wciąż zaginionych jest pusta – wciąż czeka na zagospodarowanie, tak jak rodzice czekają z nadzieją na zaginione dzieci. Komunikat uzupełniają życzenia Szczęśliwego Dnia Dziecka kierowane do wszystkich dzieci oraz rodziców.
M. Woźniak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki