Zguba zza drzewa
Od stycznia 2000r. w Argentynie zaginęło prawie 4000 dzieci. 94% z nich udało się odnaleźć. Działająca od 10 lat w Argentynie organizacja Chicos Perdidos de Argentina stawia sobie za cel pomoc rodzinom w odnalezieniu ich dzieci. Jej działania skupiają się nie tylko wokół udzielania wsparcia psychologicznego, ale także budowy efektywnego systemu poszukiwania dzieci oraz akcji uświadamiających społeczeństwu skalę zjawiska.
Tegoroczna kampania wizerunkowa organizacji została przygotowana przez agencję SV+. Nieprzypadkowo została ona opublikowana w sierpniu, kiedy Argentyńczycy obchodzą Dzień Dziecka. Głównym zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem zaginionych dzieci. Centralną część reklamy stanowi przedzielone konarem drzewa hasło kampanii – "For the ones that came back – and for the ones we are still searching" (Dla już odnalezionych – dla tych, których wciąż szukamy). Przestrzeń dzieci odnalezionych wypełnia postać dziecka na rowerze, przestrzeń dzieci wciąż zaginionych jest pusta – wciąż czeka na zagospodarowanie, tak jak rodzice czekają z nadzieją na zaginione dzieci. Komunikat uzupełniają życzenia Szczęśliwego Dnia Dziecka kierowane do wszystkich dzieci oraz rodziców.
M. Woźniak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty