logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zgrane rodziny Biedronka zaprasza do konkursu
15.11.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zgrane rodziny Biedronka zaprasza do konkursu



Biedronka i firma Trefl 15 listopada rozpoczynają konkurs dla rodzin na projekt nowej gry rodzinnej. Zasady są proste: kto stworzy najciekawszą, otrzyma 50 tys. zł, a jego gra w przyszłym roku trafi do sprzedaży w sieci sklepów Biedronka wraz z nazwiskiem autora na opakowaniu. Obie firmy chcą w ten sposób zachęcać rodziny do wspólnego spędzania czasu przy łamigłówkach.

 Warcaby, chowany, czy bierki – nie ma znaczenia, w co najchętniej bawią się rodziny, ważne, że właśnie na wspólnej zabawie najchętniej spędzają czas. Z takiego założenia wyszły Biedronka i firma Trefl, organizując konkurs na jak najciekawszą grę, która docelowo ma trafić na półki sklepów Biedronka. Do wygrania jest także 50 tys. zł.

 – Akcja ma społeczny i edukacyjny wymiar: powstała z myślą o wzmacnianiu relacji rodzinnych, o budowaniu więzi w najmilszy ze sposobów, czyli poprzez wspólną zabawę. Liczymy na to, że konkurs „Zgrana rodzina” zainspiruje jak najwięcej osób do wspólnego, aktywnego spędzania czasu i do uruchomienia swojej kreatywności – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci Biedronka.

Która droga Waszym zdaniem jest poprawna? ?

Opublikowany przez Trefl Poniedziałek, 1 października 2018

 

Zasady konkursu „Zgrana rodzina” są bardzo proste. Wystarczy między 15 listopada a 31 grudnia br. kupić w Biedronce wybrany produkt firmy Trefl z serii „Fun for Everyone”, zarejestrować paragon na stronie www.zgranarodzina.trefl.com i wysłać swój oryginalny pomysł familijnej gry. Oceniane będą opis, zasady gry, pomysł i prezentacja rozgrywki z zastosowaniem zdjęć prototypu gry.

Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi 16 kwietnia 2019 r. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 tys. zł, a jego grę, wyprodukowaną przez firmę Trefl, w przyszłym roku sprzedawać będzie w ramach oferty świątecznej sieć sklepów Biedronka. Na opakowaniu nie zabraknie nazwiska autora. Dodatkowo w konkursie przewidziane są też wyróżnienia: trzy nagrody pieniężne o wysokości 1 tys. zł i 20 zestawów gry „5 sekund”.

Inspiracją dla akcji „Zgrana rodzina” są edukacyjne zabawki firmy Trefl z serii „Fun for Everyone”, które będzie można kupić w sklepach Biedronka od 15 listopada br. W ofercie sieci dostępne będą m.in. gry edukacyjne, zestawy zabaw oraz puzzle sensoryczne. Linia zabawek „Fun for Everyone” została opracowana w myśl zasady inclusive design. Oznacza to projektowanie gier dla każdej grupy użytkowników bez wyjątku.

Produkty „Fun for Everyone” pomagają dzieciom odkrywać świat wszystkimi zmysłami, rozwijają spostrzegawczość, koncentrację, orientację przestrzenną, słownictwo, a przede wszystkim pobudzają wyobraźnię. Przykładowo w grze „Zoo alfabet” dzieci uczą się angielskiego układając kolorowe puzzle i słuchając śmiesznych historyjek o zwierzątkach, a alfabet poznają nie tylko wzrokiem, ale i dotykiem. W „Palce lizać” – rodziny zapoznają się z zasadami prawidłowego odżywiania się, a dzieci mają możliwość nauki robienia zakupów czy liczenia pieniędzy, ale też uruchomiają zmysł dotyku i poznają faktury różnych składników posiłków.

Więcej informacji na temat konkursu, w tym jego regulamin, można znaleźć na dedykowanej stronie: https://zgranarodzina.trefl.com/.

Opublikowany przez Biedronka Poniedziałek, 13 marca 2017

 

biedronka Zgrana rodzina







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek