logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zgłoszenia do konkursu „Dobroczyńca Roku” do 31 stycznia
18.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zgłoszenia do konkursu „Dobroczyńca Roku” do 31 stycznia

Your browser does not support the video tag.


Trwa XVI edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”, skierowanego do firm prowadzących działalność społeczną. Do konkursu przedsiębiorstwo mogą zgłosić organizacje pozarządowe, pracownicy zgłaszanej firmy, a także jej władze. By wziąć udział w konkursie, należy do 31 stycznia 2013 wypełnić wniosek na stronie www.dobroczyncaroku.pl.

Zgłoszenia prowadzone są w następujących kategoriach:

  • Współpraca firmy z organizacją pozarządową – firmę do konkursu może zgłosić organizacja pozarządowa.
  • Lokalne zaangażowanie społeczne firmy – firmę zgłasza organizacja pozarządowa, uczestnicząca w Programie Działaj Lokalnie (ODL) lub instytucje korzystające z pomocy ODL.
  • Strategia społecznego zaangażowania firmy – firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.
  • Wolontariat pracowniczy – firma może być zgłoszona przez jej pracowników lub zgłosić się sama.

Zwycięzccy zostaną ogłoszeni w maju 2013 r. podczas gali finałowej w Warszawie. Więcej informacji na stronie www oraz w spocie reklamującym konkurs.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek