logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zestaw Ratunkowy Na Wypadek Odcięcia Prądu
21.05.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Dania, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Ekologia i środowisko, Organizacje pozarządowe / NGO

Zestaw Ratunkowy Na Wypadek Odcięcia Prądu



W marcu 2024 roku The Danish Association of Engineers (FRI) opublikowało dokument „State of the Nation Energy & Climate”, czyli raport na temat stanu infrastruktury krytycznej w Danii. Wnioski z niego okazały się alarmujące: zaplecze energetyczne Danii jest na tyle kruche i niestabilne, że ​​przerwy w dostawie prądu już wkrótce staną się stałym elementem życia jej mieszkańców. Chyba że rząd zainwestuje miliardy dolarów na poprawę powyższego stanu rzeczy.

Publikacja raportu to jedno. Ale co zrobić, by zapoznali się z nim politycy, decydenci, dziennikarze, słowem wszystkie osoby, które powinny go przeczytać? Tu z pomocą przybył duński oddział agencji Grey, który w we współpracy z FRI, przygotował kampanię The Blackout Box, czyli Zestaw Ratunkowy Na Wypadek Odcięcia Prądu. The Blackout Box istnieje realnie. To pomarańczowe pudełko, które może kojarzyć się z apteczką samochodową: oprócz raportu zawiera latarkę, powerbank, koc ratunkowy, konserwę z racją żywnościową oraz termos na wodę. Łącznie wyprodukowano czterdzieści Zestawów Ratunkowych, które następnie rozesłano do duńskiego ministra energii, redaktorów naczelnych największych gazet krajowych, ekspertów ds. energii i klimatu oraz kluczowych influencerów z podcastów, radia i telewizji. Do każdego pudełka dołączono spersonalizowany list motywacyjny, pasujący do poglądów danej osoby i stanowiska, jakie zajmuje w sprawach związanych z energetyką, oraz zachętę do wsparcia FRI.

Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że wszystkie przedmioty składające się The Blackout Box cechuje piękny, profesjonalny design – wyglądają, jakby były produktami, które można normalnie kupić. Innymi słowy, jakby niestety już funkcjonowały w powszechnym użyciu. Kampanię wsparły działania w social mediach, zwłaszcza na LinkedInie.

txt: Dorota Chrobak

NGO raport Ekologia i środowisko Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie social media nauka technologia design prasa media Dania klimat zmiany klimatyczne katastrofa klimatyczna energia elektryczna experiential energetyka prąd


Nazwa kampanii:
The Blackout Box
Czas:
2024.5
Nadawca:
The Danish Association of Engineers
Media:
experiential, design
Wykonawca:
Grey, Denmark





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek