logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wiedza - Case Studies > Zerwij z milczeniem
27.08.2010
Tematy: Wiedza - Case Studies

Zerwij z milczeniem

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


W produkcję tegorocznej kampanii „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” zaangażował się reżyser Jan Foryś oraz Filip Załuska – operator filmowy. Na planie filmowym gościły zwyciężczynie konkursu na projekt kampanii dotyczącej walk z rakiem prostaty z XXIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi – Natalia Bogdan, Żaneta Smolarczyk, Aleksandra Mielczarek i Paulina Filipczak. To ich pomysł realizowano.

Przygodę z kampanią laureatki rozpoczęły od spotkania PPM (Pre Production Meeting), na którym poznały reżysera oraz całą ekipę filmową odpowiedzialną za realizację kampanii. Dziewczęta miały okazję zobaczyć scenografię, kostiumy, a także wzięły czynny udział w wyborze głównych bohaterów kampanii. Kolejnym etapem była wizyta na planie zdjęciowym. W czwartek (17 czerwca br.) Natalia, Ola, Paulina i Żaneta przyjechały do Europejskiego Centrum Zdrowia Otwock, gdzie odbywały się zdjęcia. Pierwszy klaps filmowy padł o godz. 8:00 rano. Przez cały dzień Hakowiczki mogły przyglądać się pracy reżysera, jak również mogły zobaczyć sesję zdjęciową do plakatu ilustrującego ich hasło i obserwować jak pomysł urzeczywistnia się.

Opis kampanii „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem”








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.10.2024Wiedza - Case Studies

    Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania

  • 16.12.2019Wiedza - Case Studies

    Powstał pierwszy w Polsce kalkulator dla filantropów

  • 04.05.2018Wiedza - Case Studies

    Zaproszenie do udziału w badaniu

  • 15.03.2012Wiedza - Case Studies

    „Zaproszenie do znajomych” – kampania Saatchi & Saatchi Poland dla PCK

  • 09.02.2012Wiedza - Case Studies

    „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”

  • 01.10.2010Wiedza - Case Studies

    Niskie płace barierą rozwoju Polski

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek