W produkcję tegorocznej kampanii „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” zaangażował się reżyser Jan Foryś oraz Filip Załuska – operator filmowy. Na planie filmowym gościły zwyciężczynie konkursu na projekt kampanii dotyczącej walk z rakiem prostaty z XXIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi – Natalia Bogdan, Żaneta Smolarczyk, Aleksandra Mielczarek i Paulina Filipczak. To ich pomysł realizowano.
Przygodę z kampanią laureatki rozpoczęły od spotkania PPM (Pre Production Meeting), na którym poznały reżysera oraz całą ekipę filmową odpowiedzialną za realizację kampanii. Dziewczęta miały okazję zobaczyć scenografię, kostiumy, a także wzięły czynny udział w wyborze głównych bohaterów kampanii. Kolejnym etapem była wizyta na planie zdjęciowym. W czwartek (17 czerwca br.) Natalia, Ola, Paulina i Żaneta przyjechały do Europejskiego Centrum Zdrowia Otwock, gdzie odbywały się zdjęcia. Pierwszy klaps filmowy padł o godz. 8:00 rano. Przez cały dzień Hakowiczki mogły przyglądać się pracy reżysera, jak również mogły zobaczyć sesję zdjęciową do plakatu ilustrującego ich hasło i obserwować jak pomysł urzeczywistnia się.
zobacz także
-
11.10.2024Wiedza - Case Studies
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
16.12.2019Wiedza - Case Studies
Powstał pierwszy w Polsce kalkulator dla filantropów
-
04.05.2018Wiedza - Case Studies
Zaproszenie do udziału w badaniu
-
15.03.2012Wiedza - Case Studies
„Zaproszenie do znajomych” – kampania Saatchi & Saatchi Poland dla PCK
-
09.02.2012Wiedza - Case Studies
„Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”
-
01.10.2010Wiedza - Case Studies
Niskie płace barierą rozwoju Polski



