Kampania Got milk? rozpoczęła się w 1994 roku. Jej celem jest nakłonienie wszystkich, choć głównie kierowana jest do dzieci i ich mam, do picia mleka, poprzez wskazanie płynących z tego korzyści i przez prowadzenie „mlecznych” programów edukacyjnych dla najmłodszych. Kampanię Got milk? uważa się za jedną z najbardziej efektownych kampanii na świecie. Początkowo była regionalną akcją zainicjowaną przez Kalifornijską Radę Mleczarską, niebawem rozprzestrzeniła się na cały kraj. Linię kreacyjną przygotowała agencja Goodby Silverstein & Partners.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia