Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
────── 15.12.2014
Zeitgeist 2014… i wcześniej
Ubiegłoroczne podsumowanie roku w formie najczęściej wyszukiwanych w Google fraz, opublikowane przez firmę pod nazwą Zeitgeist 2013, cieszyło się dużą popularnością. W sieci pojawił się już film pod tytułem "Zeitgeist2014". Internauta zobaczy w nim m.in. ślub Wiliama i Kate, skok Baumgartnera, informację o śmierci Amy Winehouse… czyli wydarzenia, które miały miejsce w poprzednich latach.
Na zakończenie filmu, którego autorem nie jest Google, a fundacja Alzheimer Nederland, pojawia się informacja: "You are now experiencing what it’s like to have Alzheimer’s disease" ("Teraz doświadczasz, jak to jest cierpieć na Alzheimera"). Choroba Alzheimera wiąże się m.in. z zaburzeniami pamięci i funkcji poznawczych.
Nazwa kampanii:
Zeitgeist 2014: Year In Review
Czas:
2014.12.12
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Alzheimer Nederland
Media:
Internet
Adresaci:
Internauci
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem