Według badań Brazylijskiego Forum Bezpieczeństwa Publicznego (Brazilian Public Security Forum), liczba przypadków przemocy wobec kobiet znacząco wzrasta w dni, gdy rozgrywane są mecze piłki nożnej. Szacuje się, że wzrost przemocy domowej może sięgać nawet dwudziestu procent.
Na kampanię społeczną Violence is not a game składają się printy, półminutowy film oraz materiały outdoorowe. Pod hasłem Podczas gdy oni kibicują swojej drużynie, by wygrała, one modlą się, żeby nie przegrała kryje się bezpośredni apel do ofiar, by nie obawiały się sięgać po pomoc oraz do społeczeństwa, by zjednoczyło się w walce z przemocą.




txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Violence is not a game
Czas:
2024.7
Nadawca:
Instituto Nós Por Elas
Media:
integrated (print, outdoor, film)
Wykonawca:
Fields 360, Brazil
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
