logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Żeby tylko nie przegrali…
21.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia

Żeby tylko nie przegrali…



Według badań Brazylijskiego Forum Bezpieczeństwa Publicznego (Brazilian Public Security Forum), liczba przypadków przemocy wobec kobiet znacząco wzrasta w dni, gdy rozgrywane są mecze piłki nożnej. Szacuje się, że wzrost przemocy domowej może sięgać nawet dwudziestu procent.

Na kampanię społeczną Violence is not a game składają się printy, półminutowy film oraz materiały outdoorowe. Pod hasłem Podczas gdy oni kibicują swojej drużynie, by wygrała, one modlą się, żeby nie przegrała kryje się bezpośredni apel do ofiar, by nie obawiały się sięgać po pomoc oraz do społeczeństwa, by zjednoczyło się w walce z przemocą.

https://video.adsoftheworld.com/w8jqtmdoy51812x7cw36osek0m5s.mp4

txt: Dorota Chrobak

outdoor film Brazylia print integrated


Nazwa kampanii:
Violence is not a game
Czas:
2024.7
Nadawca:
Instituto Nós Por Elas
Media:
integrated (print, outdoor, film)
Wykonawca:
Fields 360, Brazil





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek