„Was last night really worth it?” (Czy miniona noc była tego naprawdę warta?) to główne hasło kampanii i szeregu działań podejmowanych na rzecz budowania kultury picia alkoholu przez organizację Alcohol Advisory Council z Nowej Zelandii. Nadużycie alkoholu skutkuje nie tylko indywidualnie odczuwanym następnego dnia złym samopoczuciem – dyskomfort przebywania z osobą na tzw. kacu rozprzestrzenia się też na inne osoby – rodzinę, współpracowników, znajomych. Skutek „złego” picia to też upokorzenie wobec swoich dzieci i wstyd wobec pracodawców. „It’s not the drinking, It’s how we’re drinking” – rzecz w tym, aby umieć pić – rozsądnie i z umiarem każdy rodzaj alkoholu.
Kampania realizowana przez agencję Clemenger BBDO z Nowej Zelandii odbyła się w kwietniu br. (cztery pierwsze prezentowane kreacje), a poprzednia edycja miała miejsce w marcu 2005 roku (cztery kolejne).
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa








