„Was last night really worth it?” (Czy miniona noc była tego naprawdę warta?) to główne hasło kampanii i szeregu działań podejmowanych na rzecz budowania kultury picia alkoholu przez organizację Alcohol Advisory Council z Nowej Zelandii. Nadużycie alkoholu skutkuje nie tylko indywidualnie odczuwanym następnego dnia złym samopoczuciem – dyskomfort przebywania z osobą na tzw. kacu rozprzestrzenia się też na inne osoby – rodzinę, współpracowników, znajomych. Skutek „złego” picia to też upokorzenie wobec swoich dzieci i wstyd wobec pracodawców. „It’s not the drinking, It’s how we’re drinking” – rzecz w tym, aby umieć pić – rozsądnie i z umiarem każdy rodzaj alkoholu.
Kampania realizowana przez agencję Clemenger BBDO z Nowej Zelandii odbyła się w kwietniu br. (cztery pierwsze prezentowane kreacje), a poprzednia edycja miała miejsce w marcu 2005 roku (cztery kolejne).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
24.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek