logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Norwegia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  02.07.2015

Żeby nikogo nie zabrakło

Your browser does not support the video tag.


Elegancko zastawiony stół, wystrojeni goście z młodą parą na czele i wzruszająca przemowa matki. Od początku nie ma wątpliwości co do przedstawionych okoliczności. Jednak dopiero wraz z oddaleniem się kamery wychodzi na jaw faktyczny dramat i forma przemowy, nagranej w niedalekiej przeszłości, jeszcze za życia przemawiającej. Twórcy spotu umieszczają odbiorców w samym środku bardzo rodzinnej i intymnej sytuacji tylko po to, aby jednym ujęciem pokazać, co może zniszczyć choroba.

Rzeczywista nieobecność mówczyni w tak ważnym dla całej rodziny momencie jak ślub jej córki, budzi smutek i sprzeciw. Przygotowuje to widza do mocnego tonu, którym nadawca zachęca do walki z niszczącą istotne chwile chorobą.  Również hasło kampanii "Cancer is stealing our time. Help us fight back" ("Rak kradnie nasz czas. Pomóż nam z nim wygrać"), jednoznacznie określa ją i jej cele. Nadawcy chcą inwestować w długotrwałe badania nad nowotworami, które mogą pomóc wygrać tę walkę, ale jest to zamierzenie ambitne i trudne, a efekt odłożony w czasie. Dlatego swoim spotem uderzają w czuły punkt, bliski większości odbiorców – obecność, zwłaszcza podczas ważnych wydarzeń w życiu, ważnych ludzi.

Również sama nazwa kampanii "Donate for life" jest bardzo sugestywna. Ta walka ma bardzo konkretne i określone obozy – to bitwa ze śmiercią, o życie. Trudno zaś wyobrazić sobie kogoś, do kogo nie przemawiałyby tak  uniwersalne pragnienia i wartości jak walka o przetrwanie i chęć do życia oraz, przede wszystkim, pragnienie ratowania życia bliskich.

Zuzanna Bieńkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Donate for life
Czas:
2015.6.18
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
Norwegian Cancer Society
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ernö (Oslo)
Adresaci:
Osoby dorosłe, potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
Cancer is stealing our time. Help us fightback (Rak kradnie nasz czas. Pomóż nam z nim wygrać)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek