logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Żeby nikogo nie zabrakło
02.07.2015
Tematy: Kampanie, Norwegia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Żeby nikogo nie zabrakło

Your browser does not support the video tag.


Elegancko zastawiony stół, wystrojeni goście z młodą parą na czele i wzruszająca przemowa matki. Od początku nie ma wątpliwości co do przedstawionych okoliczności. Jednak dopiero wraz z oddaleniem się kamery wychodzi na jaw faktyczny dramat i forma przemowy, nagranej w niedalekiej przeszłości, jeszcze za życia przemawiającej. Twórcy spotu umieszczają odbiorców w samym środku bardzo rodzinnej i intymnej sytuacji tylko po to, aby jednym ujęciem pokazać, co może zniszczyć choroba.

Rzeczywista nieobecność mówczyni w tak ważnym dla całej rodziny momencie jak ślub jej córki, budzi smutek i sprzeciw. Przygotowuje to widza do mocnego tonu, którym nadawca zachęca do walki z niszczącą istotne chwile chorobą.  Również hasło kampanii "Cancer is stealing our time. Help us fight back" ("Rak kradnie nasz czas. Pomóż nam z nim wygrać"), jednoznacznie określa ją i jej cele. Nadawcy chcą inwestować w długotrwałe badania nad nowotworami, które mogą pomóc wygrać tę walkę, ale jest to zamierzenie ambitne i trudne, a efekt odłożony w czasie. Dlatego swoim spotem uderzają w czuły punkt, bliski większości odbiorców – obecność, zwłaszcza podczas ważnych wydarzeń w życiu, ważnych ludzi.

Również sama nazwa kampanii "Donate for life" jest bardzo sugestywna. Ta walka ma bardzo konkretne i określone obozy – to bitwa ze śmiercią, o życie. Trudno zaś wyobrazić sobie kogoś, do kogo nie przemawiałyby tak  uniwersalne pragnienia i wartości jak walka o przetrwanie i chęć do życia oraz, przede wszystkim, pragnienie ratowania życia bliskich.

Zuzanna Bieńkowska



Nazwa kampanii:
Donate for life
Czas:
2015.6.18
Nadawca:
Norwegian Cancer Society
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ernö (Oslo)
Adresaci:
Osoby dorosłe, potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
Cancer is stealing our time. Help us fightback (Rak kradnie nasz czas. Pomóż nam z nim wygrać)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek