Rzeźby świętych poustawiane w różnych częściach miasta błagały o pomoc przechodniów zimą br. w Niemczech. Tak przebiegała kampania Niemieckiej Fundacji na rzecz Ochrony Pomników (Deutsche Stiftung Denkmalschutz) zorganizowana przez agencję Ogilvy.
Zabytkowe kościoły i rzeźby, będące elementami historycznych budynków, miasta wymagają bardzo kosztownych renowacji. Fundacja postanowiła więc zwrócić się do mieszkańców Frankfurtu o pomoc w dofinansowaniu prac, a wcześniej uświadomić im problem. W tym celu wykonano repliki autentycznych rzeźb (tych, które znajdują się w budynkach wymagających najpilniejszych remontów), i ustawiono je na stacjach metra oraz na chodnikach w okolicy budynków, o których wsparcie finansowe "prosiły".
W trakcie trwania kampanii nastąpił wzrost dotacji na rzecz rekonstrukcji o 40% w stosunku do wpłat przed akcją.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki