logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zebra nie jest i nie będzie nosorożcem
06.04.2011
Tematy: Kreacje / printy

Zebra nie jest i nie będzie nosorożcem



Trzy kreacje przedstawiające zebrę, żyrafę czy gazelę południowoafrykańską z doczepionym rogiem nosorożca, mają odbiorcom uświadomić fakt, że każdy gatunek zwierzęcia jest jedyny w swoim rodzaju i nie da się go zastąpić innym gatunkiem. Jeśli wymrą geny nosorożców, żadne ludzkie działanie nie będzie w stanie przywrócić ich do życia. Ten fakt dobitnie podkreśla hasło towarzyszące kreacjom: „Nothing we do will ever bring them back” („Nic co zrobimy, nie wróci ich nam z powrotem”).

Agencja Stick z Johannesburga zrealizowała kampanię pt. „Save the Rhino” w styczniu tego roku, dla organizacji noszącej taką samą nazwę jak kampania. Nadawcy walczą o zachowanie (także w aspekcie genetycznym) populacji nosorożców w Afryce i Azji, gdzie są one ekstremalnie zagrożone. Ponieważ stan środowiska naturalnego w ogromnej mierze zależy od ludzi, którzy w nim żyją, autorzy kampanii promują również strategię zrównoważonego rozwoju. Namawiają swoich odbiorców do włączenia się w działania związane ze zwiększeniem populacji nosorożców oraz ochronę niszy ekologicznej w której żyją te zwierzęta. Organizacja Save the Rhino realizuje swój cel poprzez różnego rodzaju programy, edukację ekologiczną, zapobieganie kłusownictwu, badania naukowe, pomoc weterynaryjną.

Nosorożec jest gatunkiem należącym do rzędu ssaków. Był jednym z najbardziej zróżnicowanych gatunków. Obecnie występuje pięć odmian nosorożców: biały, czarny, indyjski, jawajski i sumatrzański. Charakterystyczną cechą tych zwierząt jest wyrośle rogowe osadzone na dużej głowie. Wyrośle to posiada jeden lub dwa rogi, umieszczone na kości nosowej oraz czołowej.
A.Koim








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek