logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zdobądź wiedzę i wygraj ryż
30.03.2008
Tematy: Wydarzenia

Zdobądź wiedzę i wygraj ryż



Ucząc się języka angielskiego możemy pomóc nakarmić głodnych. Jest to możliwe dzięki utworzonej przez organizację United Nations World Food Programme stronie www.freerice.com

Możemy tam sprawdzić znajomość języka angielskiego wybierając synonim dla podanego słowa, a także odsłuchać jego poprawnej wymowy. Każda dobra odpowiedź równa się 20 ziarenkom ryżu, które zostaną wysłane do głodujących. Dystrybucją wygranego ryżu zajmuje się United Nations World Food Program. Ryż jest opłacany przez reklamodawców, których banery pokazują się bezpośrednio pod okienkiem ze słówkami.

Freerice, jest programem do nauki słówek dla osób uczących się języka angielskiego na różnych poziomach. Automatycznie dopasowuje się do poziomu użytkownika. Początkowo podaje słówka o różnym stopniu trudności, tak aby wybrać odpowiedni poziom. Zawiera aż 55 poziomów. Po podaniu trzech właściowych odpowiedzi pod rząd przechodzimy na wyższy poziom.

Strona została uruchomiona w październiku 2007 r. Do 24 marca br. użytkownicy strony zarobili 23,955,640,510 ziarenk ryżu.

Światowy Program Żywnościowy (World Food Programme, WFP) to powołana w 1963 r. największa agenda międzynarodowa. Zajmuje się udzielaniem pomocy żywnościowej krajom i regionom dotkniętym kryzysem humanitarnym i klęskami głodu. Rocznie dostarcza ponad 5,5 milionów ton żywności dla 113 milionów ludzi w 80 krajach.
opr. m.czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek