W niekonwencjonalny sposób do wsparcia kobiet zmagających się z rakiem piersi namawiała kampania będąca częścią projektu Imitation Breast Project, realizowanego przez program telewizyjny ThaiTV3 Woman to Woman. Wykorzystane reklamy przedstawiały fragment ciała kobiety, ubranej tylko w nałożoną na plakat bieliznę oraz zachęcające do interakcji hasło „Take her bra off” („Zdejmij jej stanik”). Po odkryciu bielizny przykrywającej część plakatu, wbrew oczekiwaniom, nie pojawiają się nagie piersi, a tylko – na płaskiej klatce piersiowej – napis wyjaśniający przesłanie kampanii oraz prośba o dofinansowanie projektu, którego celem było ufundowanie implantów dla 11 tysięcy kobiet, które ze względu na raka musiały poddać się amputacji piersi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach