W niekonwencjonalny sposób do wsparcia kobiet zmagających się z rakiem piersi namawiała kampania będąca częścią projektu Imitation Breast Project, realizowanego przez program telewizyjny ThaiTV3 Woman to Woman. Wykorzystane reklamy przedstawiały fragment ciała kobiety, ubranej tylko w nałożoną na plakat bieliznę oraz zachęcające do interakcji hasło „Take her bra off” („Zdejmij jej stanik”). Po odkryciu bielizny przykrywającej część plakatu, wbrew oczekiwaniom, nie pojawiają się nagie piersi, a tylko – na płaskiej klatce piersiowej – napis wyjaśniający przesłanie kampanii oraz prośba o dofinansowanie projektu, którego celem było ufundowanie implantów dla 11 tysięcy kobiet, które ze względu na raka musiały poddać się amputacji piersi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!