W trzy, gigantyczne ozdoby świąteczne z impetem wjechały trzy samochody. Zamiast na wigilijną kolację, ich kierowcy trafili zapewne na oddział intensywnej terapii. A spokojne święta były tuż za rogiem.
“Christmas is just around the corner. Don’t drink and drive.” („Święta są tuż za rogiem. Nie prowadź po alkoholu.„) – głosi hasło reklamowe kampanii, która przypomina jak niebezpieczne może być wsiadanie za kierownicę po spożyciu alkoholu. Ozdoby świąteczne, w które wjechali pijani kierowcy, sugerują, jak blisko byli spokojnych świąt. Kontrast pomiędzy wigilijnym stołem i izbą wytrzeźwień albo szpitalem jest wyjątkowo wyraźny właśnie w okresie świątecznym, kiedy każdy woli być w domu. Dlatego o rozwagę na drodze apeluje Campaign Against Drinking and Driving (Kampania przeciw prowadzeniu po alkoholu). CADD walczy z kierowcami, którzy po spożyciu alkoholu spowodowali poważny lub śmiertelny wypadek. Od jej powstania w roku 1985 zgłosiło się do niej już ponad 4000 rodzin, których bliscy zginęli przez pijanych kierowców.
Kreacje przygotowała londyńska agencja reklamowa JWT. Kampanię zainaugurowano w połowie grudnia, a jej realizacje będą pojawiać się w krajowej i lokalnej prasie aż do Nowego Roku.
A. Kolasa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik