Zdarzyło się dzisiaj
Ludzie zaprzestają wykonywania swoich zajęć i rozglądają się z niedowierzaniem. Wszystko wyjaśnia nagłówek w gazecie, którą mężczyzna podnosi z ganku, głoszący „Cancer Cured”("Znaleziono lekarstwo na raka"). W roli narratora występuje serialowy Dexter – Michael C. Hall – któremu udało się pokonać chłoniaka.
Leukemia & Lymphoma Society to jedna z największych organizacji charytatywnych zajmujących się zdrowiem, której celem jest zbieranie funduszy na leczenie i badania nowotworów układu krwiotwórczego oraz udogodnienie życia pacjentom oraz ich rodzinom.
To pierwsza w ponad sześćdziesięcioletniej historii LLS kampania wizerunkowa. Ma podnieść publiczną świadomość marki oraz zachęcić do przekazywania na organizację funduszy, dając jasno do zrozumienia, na co przeznaczone są pieniądze ofiarodawców.
Zadania podjęła się agencja Interplanetary. Stworzyła spoty reklamowe, które będą emitowane w sieci i telewizji kablowej za darmo. Kampania jest sponsorowana, w przybliżeniu, w płatnych i bezpłatnych mediach na kwotę 20 mln dolarów.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki