Zbyt dobrze, by było prawdą
Według definicji słownikowej scam to rodzaj oszustwa polegający na wzbudzeniu czyjegoś zaufania w celu wyłudzenia pieniędzy lub innych części majątku. Jego charakterystyczną cechą jest nienaturalna atrakcyjność – oferta pracy bądź jakakolwiek inna propozycja wygląda zbyt dobrze, by była prawdziwa.
Kampania społeczna przygotowana przez The National Crime Prevention Council of Singapore (NCPC) oraz Ogilvy Singapore stanowi prosty, a zarazem przejmujący przewodnik po najpopularniejszych technikach manipulacyjnych, dzięki czemu możemy uniknąć tragedii, jaka staje się udziałem bohatera filmu.
Nazwa kampanii:
Spot the Signs
Czas:
2022.2.8
Nadawca:
The National Crime Prevention Council of Singapore
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy Singapore, Singapore
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni