────── 17.02.2022
Zbyt dobrze, by było prawdą
Według definicji słownikowej scam to rodzaj oszustwa polegający na wzbudzeniu czyjegoś zaufania w celu wyłudzenia pieniędzy lub innych części majątku. Jego charakterystyczną cechą jest nienaturalna atrakcyjność – oferta pracy bądź jakakolwiek inna propozycja wygląda zbyt dobrze, by była prawdziwa.
Kampania społeczna przygotowana przez The National Crime Prevention Council of Singapore (NCPC) oraz Ogilvy Singapore stanowi prosty, a zarazem przejmujący przewodnik po najpopularniejszych technikach manipulacyjnych, dzięki czemu możemy uniknąć tragedii, jaka staje się udziałem bohatera filmu.
Nazwa kampanii:
Spot the Signs
Czas:
2022.2.8
Kraje:
Singapur
Nadawca:
The National Crime Prevention Council of Singapore
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy Singapore, Singapore
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu