────── 17.02.2022
Zbyt dobrze, by było prawdą
Według definicji słownikowej scam to rodzaj oszustwa polegający na wzbudzeniu czyjegoś zaufania w celu wyłudzenia pieniędzy lub innych części majątku. Jego charakterystyczną cechą jest nienaturalna atrakcyjność – oferta pracy bądź jakakolwiek inna propozycja wygląda zbyt dobrze, by była prawdziwa.
Kampania społeczna przygotowana przez The National Crime Prevention Council of Singapore (NCPC) oraz Ogilvy Singapore stanowi prosty, a zarazem przejmujący przewodnik po najpopularniejszych technikach manipulacyjnych, dzięki czemu możemy uniknąć tragedii, jaka staje się udziałem bohatera filmu.
Nazwa kampanii:
Spot the Signs
Czas:
2022.2.8
Kraje:
Singapur
Nadawca:
The National Crime Prevention Council of Singapore
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy Singapore, Singapore
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów