logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zauważaj dzieci, które nie mają łatwego startu w dorosłość
07.05.2019
Tematy: Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Wolontariat

Zauważaj dzieci, które nie mają łatwego startu w dorosłość



Czasem wystarczy drobny gest, by wesprzeć podopiecznych świetlic środowiskowych. Potrzebna jest tylko odrobiny uwagi.

Kampania społeczna „Zauważaj” to wspólna inicjatywa Vienna Life i Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Jej hasło ma zwracać uwagę na kwestię empatii i wrażliwości na potrzeby dzieci, dla których start w dorosłość jest znacznie trudniejszy niż w przypadku większości z nas. Pod sformułowaniem „znacznie trudniejszy” często kryją się najprostsze potrzeby: ciepły posiłek, wsparcie w nauce, czy bezpieczne miejsce do odrabiania pracy domowej. Kampania ma zwrócić szczególną uwagę na skalę potrzeb oraz fakt, że każdy z nas może, choćby i drobnym gestem, wesprzeć młodych podopiecznych świetlic. Wystarczy tylko odrobina „uważności” i empatii.

Osią kampanii jest film dokumentalny, w którym przeplatają się historie trzech osób: podopiecznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej, wychowawcy z Fundacji oraz szefa zespołu w Vienna Life, który po godzinach pracy przychodzi do Fundacji jako wolontariusz. Produkcja w założeniu ma pokazać, na czym polega działalność Fundacji, z jakimi wyzwaniami mierzą się pracownicy i jakiej pomocy potrzebują. Dodatkowo ma zainspirować ludzi do zwiększonej empatii wobec innych, przekazywać pozytywny komunikat i zachęcać do działania na miarę własnych możliwości.

Dzielimy się naszym światem i zainteresowaniami. Przekazujemy m.in. informacje dotyczące prawidłowych nawyków żywieniowych i ich wpływu na zdrowie, pokazujemy, jak wygląda produkcja filmów, dzielimy się wiedzą o obyczajach w innych kulturach. Między innymi w ten sposób wspieramy Fundację w jej staraniach, aby dzieci były otwarte na świat i szukały własnej, lepszej drogi – mówi Agnieszka Książek, dyrektor departamentu marketingu Vienna Life TU na Życie S.A. Nasi wolontariusze przeprowadzają również prace porządkowe w placówkach PFS i pomagają Fundacji w działaniach promocyjno-marketingowych – dodaje.

Vienna Life od ponad roku współpracuje z Powiślańską Fundacją Społeczną (PFS), która wspiera rodziny z trudną sytuacją materialną i życiową z warszawskiego Powiśla. Inauguracja kampanii społecznej, połączonej z prezentacją filmu dokumentalnego, odbyła się 9 kwietnia br. w Warszawie. Akcję wspiera strona www.zauwazaj.pl i intensywna komunikacja w social mediach. Film dokumentalny „Zauważaj” znajduje się w zakładce „Obejrzyj dokument”.

dzieci wolontariat Powiślańska Fundacja Społeczna Vienna Life


Nazwa kampanii:
Zauważaj
Nadawca:
Vienna Life i Powiślańska Fundacja Społeczna
Media:
internet, media społecznościowe, film dokumentalny
Hasło kampani:
Zauważaj





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek