Ciemny zaułek miasta, na wilgotnym bruku leży ciało młodego człowieka. Czy ktoś go napadł? Wygląda jak nieżywy. Obok teczka, torebka, rozsypane przedmioty osobiste. Kto jest sprawcą tej zbrodni?
Kreacje kampanii pt. „Breathe well, live well” (Oddychaj dobrze, żyj dobrze) opowiadają o możliwych konsekwencjach niespodziewanego ataku astmy. „Asthma can attack you anywhere.” (Astma może zaatakować cię wszędzie) – ostrzega pierwszy człon kampanijnego hasła. Jak się przed nią obronić? Jest i odpowiedź na to ważne pytanie: „Knowing your symptoms could save your life.” (Znajomość objawów może uratować twoje życie). Celem kampanii jest uświadomienie osobom chorującym na astmę, że choroba może zagrażać ich życiu i dlatego warto wiedzieć na jej temat jak najwięcej.
Alarmujące kreacje są elementami kampanii stworzonej przez agencję Bates PanGulf na zlecenie World Asthma Foundation.
P. Ruszkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz